logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh prezentuje szerokie portfolio na FESPA 2018

  PR 08.02.2018, przeczytano 836 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznej edycji FESPA Ricoh zaprezentuje ofertę cyfrowych drukarek do bezpośredniego druku na tekstyliach (DTG). W strefie firmy będzie można także poznać możliwości stworzonych z myślą o druku dekoracyjnym w przemyśle systemów UV typu flatbed Ricoh Pro T7210, oferujących wysoką jakość obrazu oraz poziom wydajności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-prezentuje-szerokie-portfolio-na-fespa-2018,35378,artykul.html

Dzięki wykorzystaniu innowacyjnych technologii urządzenia Ricoh umożliwiają skrócenie i przyśpieszenie procesu produkcyjnego. Prezentowane na FESPA 2018 rozwiązania są kompatybilne z oprogramowaniem pozwalającym na szczegółową kontrolę ustawień druku oraz oszacowanie kosztu tuszu wykorzystanego podczas realizacji danego projektu.

W czasie FESPA Ricoh planuje dokładniej poznać potrzeby firm zajmujących się drukiem i komunikacją, a także podzielić się z nimi wiedzą oraz doświadczeniem na temat rozwiązań takich jak systemy workflow dla rynku sign & display.

ilustracjastrzałka

- Ricoh posiada w swoim portfolio rozwiązania, które pozwalają sprostać różnorodnym wyzwaniom rynku. Cieszymy się, że możemy zaprezentować nasze najnowsze urządzenia drukujące UV typu flatbed oraz ekonomiczne rozwiązania do druku na tekstyliach. Zaplanowaliśmy także prezentację wydajnych głowic do urządzeń atramentowych. Nasi specjaliści będą do dyspozycji odwiedzających targi, aby doradzić w jaki sposób bezproblemowo zintegrować te urządzenia w swoim parku maszynowym, a także uzyskać jak największy zwrot z inwestycji dzięki rozszerzeniu swojej działalności – powiedział Graham Kennedy, Head of Commercial Ink Jet Business, Commercial and Industrial Printing Group w Ricoh Europe.

Stoisko Ricoh będzie można odwiedzić w hali 3.1 A50, stanowisko 224sqm od 15 do 18 maja.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764