logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh Pro C7200x na 23. Międzynarodowych Targach Książki w Krakowie

  PR 14.10.2019, przeczytano 590 razy
ilustracjastrzałka

Podczas tegorocznej 23. edycji Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie Ricoh zaprezentuje możliwości cyfrowego systemu produkcyjnego Pro C7200x. Będą na nim realizowane prace m.in. na papierach ECCO BOOK z oferty Antalis Poland. Pokazy będą odbywać się  24 i 25 października w Sali spotkań S02.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-pro-c7200x-na-23.-miedzynarodowych-targach-ksiazki-w-krakowie,384332,artykul.html

Ricoh Pro C7200x

Ricoh Pro C7200x to następca pierwszego kolorowego systemu produkcyjnego z piątą stacją na toner specjalny – Ricoh Pro C7100x. Urządzenia z tej serii cechuje wyższa wydajność – prędkość drukowania wynosi do 95 stron na minutę. Pozwalają one również na druk na szerokiej gamie mediów o gramaturze do 360 g/m². Wszystkie te cechy w połączniu z dostępnością tonerów specjalnych (np. clear, toner biały, invisible red – widzialny w świetle UV, neonowy żółty i różowy), dają unikatowe możliwości projektowe grafikom i wydawcom. Pro C7200x pozwala na druk aplikacji wykraczających poza gamę CMYK, punktowe lub całościowe nabłyszczenie (nawet na pofoliowanych wydrukach), nadruk znaków wodnych i zabezpieczających oraz realizację efektownych projektów.

Seria Pro C7200 – najważniejsze cechy:

  • Wysoka produktywność – prędkość druku do 95 stron na minutę.
  • Obsługa mediów o gramaturze do 360 g/m².
  • Opcjonalna piąta stacja na toner biały, przezroczysty, neonowy różowy lub żółty, a także invisible red.
  • Wydruk długich arkuszy: do 700 mm w dupleksie i jednostronny do 1260 mm.
  • Nowy, intuicyjny 17-calowy panel operatora.
  • Automatyczna kalibracja i ulepszony system registracji zapewniają precyzyjne pasowanie obrazu w druku dwustronnym.
  • Toner PxP pozwalający na foliowanie prac bezpośrednio po wydruku.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764