logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh Pro L5130/L5160 – nowa seria ploterów lateksowych

  PR 18.10.2018, przeczytano 2057 razy
ilustracjastrzałka

Firma Ricoh zapowiedziała wprowadzenie na rynek nowej generacji lateksowych ploterów Pro L5130/L5160. Urządzenia z nowej serii będą dostępne w sprzedaży w Europie w pierwszej połowie 2019 roku. Przed planowaną oficjalną premierą zostaną zaprezentowane m.in. podczas targów VISCOM w Mediolanie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-pro-l5130-l5160-%E2%80%93-nowa-seria-ploterow-lateksowych,379799,artykul.html

Nowa generacja ploterów pozwala na druk z prędkością do 44 m²/h w trybie outdoor i do 25 m²/h w trybie indoor z maksymalną rozdzielczością 1200 x 1200 dpi. Urządzenia wykorzystują autorskie ekologiczne atramenty lateksowe z certyfikatem GREENGUARD. Wyposażono je także w precyzyjne głowice Ricoh. Dzięki zastosowaniu zawansowanego układu suszącego wydruki  zrealizowane na Pro L5130/L5160 są gotowe do końcowej obróbki zaraz po wydrukowaniu.

Dzięki atramentom Ricoh, które cechuje wysoki poziom krycia i dobra przyczepność oraz możliwości druku w konfiguracji CMYK + White, premierowe plotery cechuje wyraźna i bogata kolorystka druku na szerokiej gamie mediów od tapet po grafiki okienne.

Źródło: Ricoh Polska

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764