logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh Pro L5160 z wyróżnieniem Buyers Lab

  PR 10.10.2019, przeczytano 183 razy
ilustracjastrzałka

Ploter lateksowy Ricoh Pro L5160  został nagrodzony 2020 Pick Award w kategorii Wyróżniającego się wysokonakładowego plotera CMYK Eco-Solvent /Latex 54”/64” (Outstanding High Production CMYK Eco-Solvent /Latex 54”/64” Printer). Nagrodę, przyznawaną przez Keypoint Intelligence - Buyers Lab, przekazano Ricoh podczas odbywających się w Mediolanie targów VISCOM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-pro-l5160-z-wyroznieniem-buyers-lab,384290,artykul.html

Eksperci Buyers Lab docenili bardzo wysoką produktywność oferowaną przy różnorodnych ustawieniach i stopniu skomplikowania realizowanych prac. Podczas testów duże znaczenie miała również  stabilność wymiarowania, która jest bardzo ważna w przypadku zadań składających się z wielu paneli. Doceniono także intuicyjność i komfort użytkowania, którą zapewnia kolorowy i dotykowy panel operacyjny oraz obsługa oprogramowania ColorGATE. PS10

Eef de Ridder, Vice President, Commercial and Industrial Printing Group w Ricoh Europe powiedział: - Wyróżnienie BLI stanowi duże uznanie dla technologii stworzonej przez Ricoh. Szczególnie, że plotery z serii Pro L5160 pracują na bazie naszych autorskich atramentów i głowic.  Stworzyliśmy je z myślą o użytkownikach, którym zależy na możliwości szybkiej realizacji bardzo różnorodnych, w tym często niestandardowych, zleceń.

Ricoh Pro L5160 to rozwiązanie, które pozwala na rozszerzenie zakresu dotąd wykonywanych prac. Łączy wysoką jakość druku oraz produktywność. Ploter oferuje druk z prędkością do 46,7 m²/h w trybie outdoor i do 25 m²/h w trybie indoor w jakości do 1,200 x 1,200 dpi. Ekologiczne, certyfikowane przez GREENGUARD, atramenty Ricoh pozwalają uzyskać ostrzejszą, bogatszą i szerszą paletę barw oraz na pracę na większej liczbie podłoży przy zachowaniu niskiej temperatury utrwalania.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764