logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh Pro L5160 z wyróżnieniem Buyers Lab

  PR 10.10.2019, przeczytano 493 razy
ilustracjastrzałka

Ploter lateksowy Ricoh Pro L5160  został nagrodzony 2020 Pick Award w kategorii Wyróżniającego się wysokonakładowego plotera CMYK Eco-Solvent /Latex 54”/64” (Outstanding High Production CMYK Eco-Solvent /Latex 54”/64” Printer). Nagrodę, przyznawaną przez Keypoint Intelligence - Buyers Lab, przekazano Ricoh podczas odbywających się w Mediolanie targów VISCOM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-pro-l5160-z-wyroznieniem-buyers-lab,384290,artykul.html

Eksperci Buyers Lab docenili bardzo wysoką produktywność oferowaną przy różnorodnych ustawieniach i stopniu skomplikowania realizowanych prac. Podczas testów duże znaczenie miała również  stabilność wymiarowania, która jest bardzo ważna w przypadku zadań składających się z wielu paneli. Doceniono także intuicyjność i komfort użytkowania, którą zapewnia kolorowy i dotykowy panel operacyjny oraz obsługa oprogramowania ColorGATE. PS10

Eef de Ridder, Vice President, Commercial and Industrial Printing Group w Ricoh Europe powiedział: - Wyróżnienie BLI stanowi duże uznanie dla technologii stworzonej przez Ricoh. Szczególnie, że plotery z serii Pro L5160 pracują na bazie naszych autorskich atramentów i głowic.  Stworzyliśmy je z myślą o użytkownikach, którym zależy na możliwości szybkiej realizacji bardzo różnorodnych, w tym często niestandardowych, zleceń.

Ricoh Pro L5160 to rozwiązanie, które pozwala na rozszerzenie zakresu dotąd wykonywanych prac. Łączy wysoką jakość druku oraz produktywność. Ploter oferuje druk z prędkością do 46,7 m²/h w trybie outdoor i do 25 m²/h w trybie indoor w jakości do 1,200 x 1,200 dpi. Ekologiczne, certyfikowane przez GREENGUARD, atramenty Ricoh pozwalają uzyskać ostrzejszą, bogatszą i szerszą paletę barw oraz na pracę na większej liczbie podłoży przy zachowaniu niskiej temperatury utrwalania.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764