logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh Pro T7210 w Magneet Communicatiecentrum

  PR 19.09.2018, przeczytano 451 razy
ilustracjastrzałka

Holenderski Magneet Communicatiecentrum rozszerzył swój park maszynowy o wielkoformatowe urządzenie drukujące UV typu flatbed – Ricoh Pro T7210. Firma korzysta już z dwóch systemów produkcyjnych Pro C9110, Pro 907EX oraz plotera Pro L4160.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-pro-t7210-w-magneet-communicatiecentrum,379397,artykul.html

Dzięki inwestycji w nową maszynę, Magneet Communicatiecentrum może samodzielnie realizować większy zakres zleceń a jednocześnie znacznie przyśpieszyć proces produkcyjny. Do tej pory prace, które teraz będzie można wykonać na Pro T7210 musiały być zlecane podwykonawcom.

"Wierzymy, że Ricoh Pro T7210 pozwoli nam znacznie rozszerzyć możliwości produkcyjne. Wciąż poznajemy potencjał tej maszyny” – powiedział Mathieu Levens, Dyrektor w Magneet. „Korzystamy i mamy bardzo dobre doświadczenia z innymi rozwiązaniami Ricoh, dlatego postanowiliśmy zainwestować w urządzenie drukujące typu flatbed tego producenta” – dodał.

Ricoh Pro T7210

Ricoh Pro T7210 oferuje wysoką jakość obrazu oraz poziom wydajności. Urządzenie drukuje z prędkością 50 m2 na godzinę (tryb standardowy) lub 100 m2 na godzinę w trybie wysokiej wydajności. Ten model pozwala na druk na bardzo sztywnych powierzchniach takich jak: szkło, drewno, aluminiowe płyty kompozytowe i metal. Pro T7210 wykorzystuje autorską technologię przetwarzania obrazu firmy Ricoh, wyposażono je również w 12 wytrzymałych i niezawodnych głowic drukujących Ricoh MH54. Maksymalna wielkość wydruku na urządzeniu wynosi 2,1 x 3,2 m. Pro T7210 może drukować na jednej płycie lub wielu wstępnie przyciętych panelach o grubości do 110 mm.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764