logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh Pro V20100 w Mazowieckim Centrum Poligrafii

  PR 29.10.2020, przeczytano 458 razy

Mazowieckie Centrum Poligrafii rozwija swój park maszynowy o nowy atramentowy system do drukowania na papierze z roli  Ricoh Pro V20100. Maszyna wykorzystywana jest głównie do druku książek. W przyszłości na systemie planowana jest również produkcja instrukcji obsługi dla dużych firm produkcyjnych. To kolejny model Ricoh, który pracuje w MCP. Drukarnia od wielu lat korzysta z trzech systemów arkuszowych Pro C9100.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-pro-v20100-w-mazowieckim-centrum-poligrafii,388989,artykul.html

- Obecnie możemy obserwować, jak realizują się przewidywania ekspertów, którzy prognozowali stały wzrost nakładów w cyfrowym druku produkcyjnym. To przesądziło o inwestycji w urządzenie Ricoh Pro V20100. Parametry druku, szybkość i produktywność, które oferuje sprawiają, że dzięki tej maszynie możemy być bardziej konkurencyjni w stosunku do drukarń offsetowych, także w przypadku wysokich nakładów. Odnosi się to nawet do zleceń na poziomie do 6000 egzemplarzy – powiedział Wojciech Hunkiewicz, właściciel Mazowieckiego Centrum Poligrafii. - Rozwiązanie oparte na Ricoh Pro  V20100 pomogło nam uwolnić produkcję, która idzie pełną parą pomimo sytuacji jaką mamy obecnie w kraju. Urządzenie pracuje w trybie dwuzmianowym a planowane jest uruchomienie trzeciej zmiany – dodał.

O Ricoh Pro V20100

Ricoh Pro V20100 jest kompaktowy, 1-modułowy (zajmuje jedynie 4,3 m²) i łatwy w obsłudze. Oferuje wysoki poziom produktywności. Maksymalne obciążenie maszyny to 40 000 000 stron A4 miesięcznie. System obsługuje szeroką gamę mediów, w tym również niededykowanych. Przy rozdzielczości 600 x 600 dpi oferuje druk z prędkością 150 m/min i szerokości zadruku do 558 mm (na roli 560 mm). Dodatkowym atutem tego rozwiązania są atramenty, dzięki którym uzyskuje się wyjątkowo głęboką czerń  a  skala szarości przy natywnej rozdzielczości 600 dpi x 600 dpi zapewnia doskonały tekst oraz przejścia tonalne.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764