logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh wprowadza do sprzedaży dwie nowe, monochromatyczne drukarki ledowe A4.

  PR 04.01.2017, przeczytano 643 razy
ilustracjastrzałka

Kompaktowe, ekonomiczne, stworzone z myślą o środowiskach biurowych – nowe ledowe drukarki Ricoh.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-wprowadza-do-sprzedazy-dwie-nowe%2C-monochromatyczne-drukarki-ledowe-a4.-,31003,artykul.html

Atrakcyjna cena Ricoh SP 400DN i niski całkowity koszt posiadania sprawiają, że to idealna drukarka dla niskonakładowego oraz ekonomicznego drukowania. Kompaktowa budowa, szybki czas nagrzewania (tylko 14 sekund) oraz drukowanie z prędkością 30 stron na minutę (drukowanie dwustronne 15 stron na minutę) to tylko niektóre zalety tego urządzenia. SP 400DN jest intuicyjna w użyciu i obsłudze. Obsługuje nośniki, takie jak papier zwykły, gruby lub cienki o gramaturze pomiędzy 52 i 162 g/m2, a także papier powlekany. Dodatkowo w standardzie posiada kasetę na 250 arkuszy, a dodatkowa kaseta na papier może zwiększyć pojemność o następne 500 arkuszy.

Ricoh SP 450DN drukuje z prędkością 40 str./min. w rozdzielczości 1200 x 1200 dpi, dzięki czemu jest w stanie sprostać potrzebom zapracowanych środowisk biurowych. Pozwala również na prosty wydruk z urządzeń mobilnych (iOS lub Android). Mobilna aplikacja Smart Device Print & Scan umożliwia drukowanie plików PDF, tekstów zapisanych w schowku, a także drukowanie plików JPG i PDF znajdujących się w innych aplikacjach.

Głowica LED zajmuje znacznie mniej miejsca niż jej odpowiednik - głowica laserowa. Dzięki zastosowaniu technologii LED w urządzeniach SP 400DN oraz SP 450DN, zyskują one kompaktowe wymiary, a dzięki niewielkiej budowie idealnie dopasują się do każdego wnętrza.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764