logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh wprowadza do sprzedaży dwie nowe, monochromatyczne drukarki ledowe A4.

  PR 04.01.2017, przeczytano 443 razy
ilustracjastrzałka

Kompaktowe, ekonomiczne, stworzone z myślą o środowiskach biurowych – nowe ledowe drukarki Ricoh.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-wprowadza-do-sprzedazy-dwie-nowe%2C-monochromatyczne-drukarki-ledowe-a4.-,31003,artykul.html

Atrakcyjna cena Ricoh SP 400DN i niski całkowity koszt posiadania sprawiają, że to idealna drukarka dla niskonakładowego oraz ekonomicznego drukowania. Kompaktowa budowa, szybki czas nagrzewania (tylko 14 sekund) oraz drukowanie z prędkością 30 stron na minutę (drukowanie dwustronne 15 stron na minutę) to tylko niektóre zalety tego urządzenia. SP 400DN jest intuicyjna w użyciu i obsłudze. Obsługuje nośniki, takie jak papier zwykły, gruby lub cienki o gramaturze pomiędzy 52 i 162 g/m2, a także papier powlekany. Dodatkowo w standardzie posiada kasetę na 250 arkuszy, a dodatkowa kaseta na papier może zwiększyć pojemność o następne 500 arkuszy.

Ricoh SP 450DN drukuje z prędkością 40 str./min. w rozdzielczości 1200 x 1200 dpi, dzięki czemu jest w stanie sprostać potrzebom zapracowanych środowisk biurowych. Pozwala również na prosty wydruk z urządzeń mobilnych (iOS lub Android). Mobilna aplikacja Smart Device Print & Scan umożliwia drukowanie plików PDF, tekstów zapisanych w schowku, a także drukowanie plików JPG i PDF znajdujących się w innych aplikacjach.

Głowica LED zajmuje znacznie mniej miejsca niż jej odpowiednik - głowica laserowa. Dzięki zastosowaniu technologii LED w urządzeniach SP 400DN oraz SP 450DN, zyskują one kompaktowe wymiary, a dzięki niewielkiej budowie idealnie dopasują się do każdego wnętrza.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spot MON: 1920 – Polskie zwycięstwo dla wolności Europy
Bitwa Warszawska, określana jako 18. decydująca bitwa w dziejach świata dla ówczesnej, odradzającej się Polski po latach niewoli była momentem szczególnym. W godzinie wielkiej próby cały naród stanął do walki w obronie niepodległości. Bitwa Warszawska była także szczególnym momentem dla Europy i świata.
Wizualna integracja Energi w ramach Grupy Orlen
Energa pod skrzydłami PKN ORLEN przechodzi nie tylko transformację energetyczną i biznesową, ale zmienia również kolorystykę swojego logo. Oprócz nowych barw – bieli i czerwieni – obok znaku Energi pojawia się też informacja o Grupie ORLEN, której częścią jest teraz gdańska spółka.
Natalia Przybysz w nowym teledysku Lech Music: Festiwale Inaczej interpretuje utwór Tego Typa Mesa
„Studio, scena, łóżko” to hip-hopowy klasyk z repertuaru Tego Typa Mesa, zaśpiewany w nowej interpretacji przez Natalię Przybysz, w ramach projektu Lech Music: Festiwale Inaczej. Premierowy utwór, który oddaje w pełni klimat FEST Festivalu i wypełnia tegoroczne lato muzycznymi emocjami, właśnie doczekał się oficjalnego teledysku!
ING Bank Śląski: „Łatwiej robić swoje, gdy ma się ogarnięte finanse”
ING Bank Śląski w kolejnej odsłonie kampanii „Robimy swoje, tylko inaczej” promuje program Visa Oferty w aplikacji Moje ING. To funkcja, która pomaga zwiększyć możliwości budżetu, dzięki czemu nawet niepewne czasy nie zatrzymują nas w robieniu swojego.
Mastercard zachęca kibiców do świętowania powrotu Ligi Mistrzów UEFA poprzez udział w największej na świecie, cyfrowej „meksykańskiej fali”
Mastercard wspólnie z fanami piłki nożnej zamierza pobić rekord świata w ramach akcji #PricelessWave, tworząc największą „meksykańską falę” w mediach społecznościowych. W ten sposób chce dostarczyć niezapomnianych wrażeń kibicom, którzy będą mogli aktywnie wspierać swoje drużyny podczas oglądania meczów we własnych domach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764