logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh wprowadza do sprzedaży dwie nowe, monochromatyczne drukarki ledowe A4.

  PR 04.01.2017, przeczytano 642 razy
ilustracjastrzałka

Kompaktowe, ekonomiczne, stworzone z myślą o środowiskach biurowych – nowe ledowe drukarki Ricoh.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh-wprowadza-do-sprzedazy-dwie-nowe%2C-monochromatyczne-drukarki-ledowe-a4.-,31003,artykul.html

Atrakcyjna cena Ricoh SP 400DN i niski całkowity koszt posiadania sprawiają, że to idealna drukarka dla niskonakładowego oraz ekonomicznego drukowania. Kompaktowa budowa, szybki czas nagrzewania (tylko 14 sekund) oraz drukowanie z prędkością 30 stron na minutę (drukowanie dwustronne 15 stron na minutę) to tylko niektóre zalety tego urządzenia. SP 400DN jest intuicyjna w użyciu i obsłudze. Obsługuje nośniki, takie jak papier zwykły, gruby lub cienki o gramaturze pomiędzy 52 i 162 g/m2, a także papier powlekany. Dodatkowo w standardzie posiada kasetę na 250 arkuszy, a dodatkowa kaseta na papier może zwiększyć pojemność o następne 500 arkuszy.

Ricoh SP 450DN drukuje z prędkością 40 str./min. w rozdzielczości 1200 x 1200 dpi, dzięki czemu jest w stanie sprostać potrzebom zapracowanych środowisk biurowych. Pozwala również na prosty wydruk z urządzeń mobilnych (iOS lub Android). Mobilna aplikacja Smart Device Print & Scan umożliwia drukowanie plików PDF, tekstów zapisanych w schowku, a także drukowanie plików JPG i PDF znajdujących się w innych aplikacjach.

Głowica LED zajmuje znacznie mniej miejsca niż jej odpowiednik - głowica laserowa. Dzięki zastosowaniu technologii LED w urządzeniach SP 400DN oraz SP 450DN, zyskują one kompaktowe wymiary, a dzięki niewielkiej budowie idealnie dopasują się do każdego wnętrza.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764