logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ricoh: Tonery specjalne i druk lateksowy na Labelexpo Europe 2017

  PR 25.09.2017, przeczytano 790 razy
ilustracjastrzałka

Podczas zbliżających się targów Labelexpo Europe 2017, Ricoh zaprezentuje nowoczesne technologie uszlachetniania wydruków, które znacząco wpłyną na rozwój wielu segmentów rynku drukarskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ricoh%3A-tonery-specjalne-i-druk-lateksowy-na-labelexpo-europe-2017,33854,artykul.html

Ricoh zademonstruje możliwości kolorowego systemu na papier cięty Ricoh Pro C7100X, który wyposażony jest w piątą stację na toner specjalny (biały, clear, neon yellow oraz neon pink). W połączeniu z narzędziami oferowanymi przez Color-Logic pozwala on na druk białym tonerem na powierzchniach metalizowanych. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie przykuwających wzrok efektów dekoracyjnych oraz rozszerzenie zakresu realizowanych prac bez konieczności wykorzystywania dodatkowego sprzętu.

- Spersonalizowane wydruki wysokiej jakości z użyciem nowych neonowych kolorów specjalnych oraz z wykorzystaniem nośników metalizowanych, pozwalają wyróżnić się wśród konkurencji otwierając zupełnie nowe możliwości zarówno dla branży kreatywnej, jak i dla poligrafii - powiedział Erwin Busselot, Business Innovations & Solutions Director, Commercial and Industrial Printing w Ricoh Europe.

Na Labelexpo Ricoh zaprezentuje także możliwości systemu lateksowego Ricoh Pro L4100. Obsługuje on najszerszy zakres rodzajów mediów – od folii samoprzylepnych i transparentnych, przez papiery, winyle i tekstylia, po różne materiały wykorzystywane do POS/POP. Plotery te są również wydajnym rozwiązaniem do szybkiego druku etykiet na żądanie. Wysoka prędkość druku oraz odpowiednio zaprojektowany układ suszący sprawiają, że wydruki są natychmiast gotowe do laminowania i cięcia bez czasochłonnego procesu dodatkowego suszenia.

Nowe możliwości oferowane przez Ricoh i MDV będzie można poznać podczas Labelexpo – hala 9, stoisko 9B36. Ricoh zaprezentuje także szeroki wachlarz powlekanych papierów do druku termicznego w hali 6 na stoisku 6C28.

Źródło: Ricoh

www.ricoh.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
More Bananas i Adria Art łączą siły
W listopadzie 2023 r. krakowska agencja marketingowa More Bananas rozpoczęła współpracę z firmą Adria Art. Agencja została wybrana na podstawie przedstawionej oferty, a do jej zadań należało opracowanie spójnej strategii marketingowej zgodnej z misją i celami marki.
Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764