logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ringier Axel Springer Polska: przychód z reklamy dla dzieci z Ukrainy

  PR 01.04.2022, przeczytano 711 razy

W sobotę, 2 kwietnia br., ruszy akcja Ringier Axel Springer Polska – „10% przychodu w 10 dni dla dzieci z Ukrainy”. W ramach inicjatywy, 10 proc. przychodu netto ze sprzedaży powierzchni reklamowej premium RAS Polska, przez 10 dni będzie przekazywane na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce Polska. Do akcji włączą się również partnerzy, których kreacje reklamowe na Onet.pl zostaną specjalnie wyróżnione w barwach Ukrainy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ringier-axel-springer-polska%3A-przychod-z-reklamy-dla-dzieci-z-ukrainy,395329,artykul.html

Akcja RAS Polska potrwa od 2 do 12 kwietnia br. Przez 10 dni, 10 proc. przychodu reklamowego netto z 13 produktów reklamowych premium, czyli najlepiej widocznych i najbardziej atrakcyjnych powierzchni na stronie głównej Onet.pl, zostanie przekazane na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce Polska, które ma pod swoją opieką dzieci z ukraińskiego domu dziecka.

– Wierzmy, że w obecnej sytuacji razem możemy naprawdę wiele zdziałać dla tych, którzy są teraz w potrzebie. Łączymy siłę głosu naszych marek i siłę przekazu naszych Partnerów. Wspólnie z nimi, przez 10 dni będziemy zbierać fundusze dla dzieci dotkniętych wojną w Ukrainie – mówi Mariusz Wąsiński, CSO Ringier Axel Springer Polska.

W projekt może się zaangażować każdy reklamodawca, który na okres pomiędzy 2 a 12 kwietnia br., zaplanował swoje działania uwzględniające produkty reklamowe premium RAS Polska. Każdy slot reklamowy, z którego przychód będzie przekazany dla Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce Polska, zostanie specjalnie oznaczony. Nad kreacjami partnerów pojawią się belki w barwach Ukrainy z informacją o przekazywaniu środków. Produktami reklamowymi, które zostały włączone do akcji są: Sponsor dnia desktop, Onet Impact (Max Multiscreen, Multiscreen, FF), Halfpage Premium, Top News Impact Max, Big Box 1, Mega Reach 2, Mega Feed 1, Mega Feed 2, Sponsor Dnia Mobile oraz Mega Panel 1.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764