logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ringier Axel Springer Polska przedstawia platformę do samodzielnego zakupu powierzchni reklamowej wideo

  PR 05.06.2023, przeczytano 469 razy
ilustracja

31 maja br. zadebiutowała Onet Ads - platforma reklamowa, umożliwiająca samodzielny zakup kampanii natywnej wideo w ekosystemie serwisów Ringier Axel Springer Polska, z wykorzystaniem formatów - display, in feed oraz rich wideo. Klienci decydujący się na skorzystanie z narzędzia otrzymują szeroki zasięg dla przekazu wideo, obecność na ekskluzywnej powierzchni premium, dostęp do jakościowych danych o kampanii oraz dotarcie do wybranych grup docelowych. Oferta Onet Ads daje również unikalną na polskim rynku możliwość umieszczenia przekierowania w reklamie wideo oraz możliwość dodania klasycznej kreacji graficznej do kreacji wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ringier-axel-springer-polska-przedstawia-platforme-do-samodzielnego-zakupu-powierzchni-reklamowej-wideo,400276,artykul.html

Onet Ads jest skierowane do wszystkich przedsiębiorstw realizujących swoje działania marketingowe w kanale wideo – agencji i domów mediowych oraz dużych, średnich oraz małych firm. Klienci decydujący się na skorzystanie z platformy mogą w szybki i bezpieczny sposób dotrzeć do milionów użytkowników, dzięki sile synergii Onetu i innych serwisów z portfolio Ringier Axel Springer Polska, m.in.: Newsweeka, Forbesa, Przeglądu Sportowego Onet, Noizza, Business Insidera, Faktu, Medonetu czy Ofeminin. Otrzymują również możliwość targowania, ze względu na płeć, wiek i zainteresowania użytkowników/czek, dzięki dostępowi do jakościowych danych. Oferta Onet Ads oferuje także unikalną możliwość umieszczenia przekierowania w reklamie wideo, jak również możliwość dodania klasycznej kreacji graficznej do kreacji wideo.

- Jesteśmy po testach pierwszych Klientów, którzy bardzo dobrze oceniają łatwość w użyciu i intuicyjność platformy. Onet Ads jest świetną propozycją zarówno dla firm, które dysponują większymi, jak i mniejszymi budżetami. Nasze narzędzie umożliwia samodzielne konfigurowanie kampanii wideo, ale cały proces jest wspierany przez ekspertki i ekspertów RAS Polska, aby zapewnić naszym partnerom najlepsze doświadczenia – mówi Łukasz Skawiński, Dyrektor Departamentu Advertising Product & Platforms w Ringier Axel Springer Polska.

Onet Ads oferuje przyjazne i łatwe w użyciu środowisko do konfigurowania, monitoringu i rozliczania kampanii wideo. Kilka kliknięć wystarczy, aby przygotować kampanię i emitować swój przekaz reklamowy we wszystkich serwisach RASP, włączając w to stronę główną Onetu oraz formaty premium – do tej pory zarezerwowane wyłącznie dla sprzedaży bezpośredniej. Ustawiając kampanię można wybrać jej parametry, m.in.: targetowanie, częstotliwość kontaktu z reklamą, czas trwania kampanii czy określenie poziomu budżetu. Onet Ads gwarantuje transparentną strukturę cenową i realizację kampanii bez kosztów pośredników technologicznych.

Powstanie platformy Onet Ads jest efektem pracy interdyscyplinarnego zespołu, składającego się z ekspertów i ekspertek w obszarach: tworzenia i wdrażania produktów reklamowych, zarządzania projektami oraz opracowywania procesów.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764