logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ringier Axel Springer Polska rozpoczyna współpracę z Polską Ligę Esportową

  PR 06.11.2020, przeczytano 224 razy

Ringier Axel Springer Polska, w skład której wchodzi również Esportmania, nawiązał współpracę z Polską Ligą Esportową. Partnerstwo ma na celu zadbanie zarówno o widza esportowego, jak i pozyskiwanie społeczności ściśle niezwiązanej ze sportami elektronicznymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ringier-axel-springer-polska-rozpoczyna-wspolprace-z-polska-lige-esportowa,389093,artykul.html

Polska Liga Esportowa posiada oficjalną licencję VALVE, w ramach której w swoich strukturach organizuje dwie ligi Counter-Strike: Global Offensive – Lotto Dywizję Profesjonalną oraz Dywizję Mistrzowską. Podział na równoległe struktury ma na celu wyłonienie nowych esportowych talentów oraz budowanie profesjonalnego miejsca do rywalizacji dla najlepszych polskich zespołów. Oprócz tego wkrótce liga rozpocznie zmagania w kolejnych tytułach – eFootball PES 2021 oraz F1.

Pomiędzy Ringier Axel Springer Polska a Polską Ligą Esportową, został podpisany list intencyjny potwierdzający, że Ringier Axel Springer Polska zostaje Oficjalnym Partnerem Medialnym Online PLE. W ramach współpracy użytkownicy serwisów Ringier Axel Springer Polska będą mieli dostęp do zapowiedzi przedmeczowych jak i podsumowań kolejki oraz materiałów wideo z najlepszymi zagraniami w lidze. Materiały będą się pojawiać zarówno na stronie głównej Onetu, w Przeglądzie Sportowym oraz w serwisie Esportmania.pl i będą wspierane przez działania w mediach społecznościowych.

Łukasz Widuliński, Head of Sports w Ringier Axel Springer Polska : - Esport to najmłodsza i jednocześnie najbardziej dynamicznie rozwijająca się gałąź sportu. W Ringier Axel Springer Polska traktujemy esport jako ważną dyscyplinę, łączącą rywalizację z rozrywką. Polska Liga Esportowa to dla nas naturalny partner, który pozwoli wznieść tę dyscyplinę na inny poziom redakcyjny i biznesowy.

Paweł Kowalczyk, CEO Polska Liga Esportowa: – Współpraca z portalem horyzontalnym, jakim jest właśnie Onet, to dla nas dobra podstawa do budowania wizerunku esportu w medium masowym. Chcemy, aby sporty elektroniczne na stałe znalazły swoje miejsce w świadomości kibiców sportowych, dawały się zrozumieć oraz wzbudzały pozytywne emocje.

Współpraca z Przeglądem Sportowym w zakresie publikacji dotyczących rozgrywek Polskiej Ligi Esportowej, na równi z najważniejszymi informacjami sportowymi z kraju i świata, to ważny krok do lokowania esportowych emocji na tradycyjnej sportowej arenie oraz budowania silnego i profesjonalnego rynku esportowego w Polsce.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764