logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ringier Axel Springer Polska rozwija segment esportowy

  PR 25.01.2019, przeczytano 438 razy

Miniony rok był przełomowy dla rozwoju segmentu esport w Ringier Axel Springer Polska – uruchomiono serwis Esportmania.pl oraz wprowadzono zupełnie nowe formaty oraz wydarzenia, które przyczyniają się do dalszego rozwoju i profesjonalizacji sportów elektronicznych w Polsce.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ringier-axel-springer-polska-rozwija-segment-esportowy,380954,artykul.html

Esport jest obszarem rozrywki, który z każdym rokiem staje się coraz bardziej masowy i popularny wśród polskich internautów. Wydarzenia związane z esportem biją rekordy popularności nie tylko w sieci, ale również poza nią – imprezy dla graczy organizowane w Polsce mają już swoją renomę na całym świecie.

– Rok 2018 był faktycznie przełomowy z puntu widzenia esportu w Ringier Axel Springer Polska – udało nam się wdrożyć strategiczne inicjatywy, które odbiły się szerokim i pozytywnym echem wśród społeczności esportowej. Wyniki naszych produktów jasno wskazują słuszność podjętych kroków, które przybliżają nas do bycia jakościowym i zasięgowym liderem w tym segmencie – mówi Paweł Kowalczyk, Head of Esport w Ringier Axel Springer Polska.

Początek roku przyniósł fanom esportu zupełnie nowe, wyjątkowe wydarzenie – Polish Esport Awards. Jest to jedyny w Polsce Plebiscyt nagradzający środowiska esportowe. O zwycięzcach decydowali internauci, którzy w lutym na stronie polishesportawards.pl głosowali w 10 kategoriach konkursowych. Laureaci zostali przedstawieni podczas Gali Polish Esport Awards na warszawskim stadionie Legii. W plebiscycie oddano 35 554 głosów, a wydarzenie było transmitowane przez Onet i obejrzało je 1,1 mln użytkowników. Co istotne, Polish Esport Awards integruje i angażuje również inne podmioty istotne dla rozwoju polskiego esportu m.in. ESL, Fantasy Expo czy Gameset. Tegoroczna, 2. edycja plebiscytu, ruszy 28 stycznia.

Z kolei w maju nastąpił oficjalny start serwisu Esportmania.pl. Jest to portal skierowany do wszystkich fanów szeroko rozumianego esportu. Czytelnicy mogą znaleźć na nim treści związane z tematyką esportową, wywiady z zawodnikami i trenerami oraz materiały wideo z wydarzeń esportowych Serwis szybko zdobył popularność wśród fanów – a treści tworzone przez redakcję Esportmania.pl są obecne także w wiodących kanałach mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, YouTube oraz Twitch.

Jesienna ramówka Onetu przyniosła kolejną nowość dla fanów esportu. W październiku swoją premierę miał 1. sezon Misji Esport, program prowadzony przez Macieja „Sawika” Sawickiego. Widzowie przez 8 tygodni mieli okazję zobaczyć topowych influencerów esportowych, takich jak: Piotr „Izak” Skowyrski, Fryderyk „Veggie” Kozioł, Michał „Carmac” Blicharz, Filip „Testree” Mątowski czy Damian „Nervarien” Ziaja. Program ma publicystyczną formułę, a prowadzący wraz zaproszonymi gośćmi prezentowali analizy, ciekawostki, opinie i anegdoty dotyczące najciekawszych rozgrywek esportowych w Polsce i na świecie.

Misja Esport już po pierwszym sezonie okazała się niezwykle zasięgowym programem w polskim internecie. Każdy odcinek był średnio wyświetlany około 600 tys. razy. Ponadto o wysokiej jakości programu świadczy fakt, że na YouTube czas wyświetlania programu wahał się pomiędzy 18 a 23 minutami. Oprócz YouTube, program był pokazywany na Onet, Esportmania, Facebook’u oraz Twitchu. 2. sezon programu będzie miał premierę 24 stycznia o godz. 17.30.

Zespół redakcyjny, aby dostarczać swoim widzom i czytelnikom treści jak najwyższej jakości, był obecny na licznych wydarzeniach w kraju i za granicą. Dzięki tej aktywności powstały obszerne relacje i wywiady z takich imprez jak: ESL Mistrzostwa Polski, Finałów Polskiej Ligi Esportowej, Good Game League, Games Clash Masters, a także paryskich mistrzostw świata w Overwatch.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764