logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ringier Axel Springer Polska partnerem platformy Halodoctor.pl

  PR 04.08.2020, przeczytano 793 razy

haloDoctor.pl, Medonet.pl oraz pozostałe serwisy Ringier Axel Springer Polska zawiązują strategiczne partnerstwo w celu upowszechnienia dostępu do usług lekarskich online. Aplikacja haloDoctor.pl pozwala w kilka minut, bez wychodzenia z domu – uzyskać konsultację lekarską, otrzymać e-receptę lub zwolnienie lekarskie od lekarzy różnych specjalizacji. Platforma jest dostępna w modelu 24/7.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ringier-axel-springer-polska-partnerem-platformy-halodoctor.pl,387985,artykul.html

Teraz użytkownicy Medonet i serwisów należących do Ringier Axel Springer Polska szybciej znajdą informacje na temat lekarskich e-konsultacji. To duże ułatwienie dla milionów internautów w Polsce, których zapotrzebowanie na rzetelne informacje medyczne i porady lekarskie ciągle rośnie.

- System opieki zdrowia w Polsce zmienia się na naszych oczach – mówi Jovan Protic, COO Ringier Axel Springer Polska. – Medonet stał się w krótkim czasie najszybciej rozwijającym się  spośród portali zajmujących się zdrowiem w polskim internecie. Miliony internautów codziennie szukają informacji na temat zdrowia. Dzięki współpracy z haloDoctor.pl umożliwimy dostęp do usług e-zdrowia szerszemu gronu odbiorców – dodaje.

haloDoctor.pl to kompleksowe rozwiązanie dla pacjentów i lekarzy, które pozwala z poziomu jednej aplikacji zarządzać dokumentacją medyczną oraz świadczyć porady telemedyczne. Pacjenci w haloDoctor zyskują dostęp do kilkuset lekarzy różnych specjalizacji.

- Wprowadzenie telemedycyny to kolejny bardzo ważny krok w strategii rozwoju obszaru usług i e-commerce Medonet.pl. Cieszymy się, że możemy realizować tę strategię we współpracy strategicznej z Medfile S.A. – podkreśla Jakub Zieliński, Head of Medonet.

Aplikacja umożliwia w kilka minut, bez wychodzenia z domu, uzyskać konsultację lekarską, otrzymać e-receptę lub zwolnienie lekarskie. Platforma dostępna jest w modelu 24/7. Lekarz, w kontakcie z pacjentem na odległość, ma do dyspozycji nie tylko telefon, ale również możliwość połączenia wideo, przesyłania dokumentacji medycznej oraz opisów tekstowych w formie czatu. Współczesna technologia dostarcza narzędzi teleinformatycznych, które usprawniają przebieg wizyty. Już teraz lekarze niektórych specjalności nadzorują badania diagnostyczne wykonywane w domu przez pacjenta za pomocą urządzeń telemedycznych (np. holter EKG).

- Wierzę, że połączenie kompetencji Medfile oraz Ringier Axel Springer Polska pozwoli wprowadzić telemedycynę do codziennej praktyki lekarzy i pacjentów – mówi Rafał Piszczek, prezes Medfile S.A. – Według naszych badań ponad połowa wizyt stacjonarnych może odbyć się szybciej i sprawniej  w modelu telemedycznym bez żadnego uszczerbku dla pacjenta a jednocześnie bez kolejek w poczekalni. Wykreowaliśmy w haloDoctor przestrzeń oferującą pacjentom dostęp do lekarzy prawie wszystkich specjalizacji przez całą dobę, a teraz zmierzamy do stworzenia wielojęzycznej sieci poradni telemedycznych dostępnej w całej Europie – podkreśla.

Ringier Axel Springer Polska jest wyłącznym Partnerem serwisu telemedycznego haloDoctor.pl.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764