logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ringier Axel Springer Polska z certyfikatem Great Place To Work

  PR 29.01.2021, przeczytano 533 razy

Ringier Axel Springer Polska została wyróżniona przez Instytut Great Place to Work. Firma otrzymała prestiżowy certyfikat Great Place To Work, który jest wynikiem anonimowego i niezależnego badania przeprowadzonego wśród pracowników Spółki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ringier-axel-springer-polska-z-certyfikatem-great-place-to-work,390001,artykul.html

Instytut badawczy Great Place to Work jest światowym autorytetem w dziedzinie kultury miejsca pracy. Od ponad 30 lat wspiera firmy na całym świecie w rozwijaniu nowoczesnej kultury miejsca pracy opartej na zaufaniu. Program wyróżnień Great Place to Work jest rygorystycznym, opartym na danych ilościowych, modelem oceny doświadczenia pracowników w miejscu pracy. Według Instytutu badawczego Great Place to Work, na model zaufania w firmie składają się następujące wymiary: Wiarygodność, Szacunek, Uczciwość, Koleżeństwo i Duma.

– Przez ostatnie trzy lata bardzo ciężko pracowaliśmy, aby rozwijać współpracę, zaufanie i zaangażowanie w naszej firmie. Ludzie od zawsze byli w centrum wszystkich naszych działań. Dlatego jestem niezwykle dumny z wyników, jakie uzyskaliśmy w badaniu Great Place to Work. Cieszę się, że Ringier Axel Springer Polska jest Świetnym Miejscem Pracy! Wspaniałe miejsca pracy tworzą wspaniali pracownicy. Dziękuję wszystkim naszym pracownikom za codzienne zaangażowanie i za zaufanie oraz za nieustającą potrzebę rozwoju siebie i firmy, szczególnie w pełnym wyzwań czasie pracy zdalnej – mówi Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Polska.

Otrzymanie przez Ringier Axel Springer Polska tytułu Great Place to Work było poprzedzone bezstronnym i poufnym badaniem wśród reprezentatywnej grupy pracowników. W ankiecie, w której w grudniu 2020 r. wzięło udział 74 proc. pracowników, Ringier Axel Springer Polska uzyskała wskaźnik zaufania (TRUST index) na wysokim poziomie 69 proc. W ogólnopolskim sondażu, który jest odrębnym badaniem przeprowadzanym co roku w Polsce przez firmę Norstat na zlecenie Great Place to Work i obejmującym reprezentatywną próbę ludzi pracujących w Polsce (tzw. „średnia krajowa”), średni wskaźnik zaufania wynosił w 2020 r. 48 proc.

Spośród wszystkich badanych pracowników Ringier Axel Springer Polska, aż 72 proc. uznało, że ich obecne miejsce zatrudnienia jest „świetnym miejscem pracy”.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764