logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ringier Axel Springer Tech rusza z kampanią rekrutacyjną

  PR 15.10.2021, przeczytano 193 razy

„Przyszłość mediów pisana jest kodem” – to hasło nowej kampanii rekrutacyjnej hubu technologicznego Ringier Axel Springer Tech. W szeroko zakrojonych działaniach promocyjnych, Ringier Axel Springer Polska zaprasza programistów i specjalistów od nowych technologii do dołączenia do zespołu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ringier-axel-springer-tech-rusza-z-kampania-rekrutacyjna,393404,artykul.html

Ringier Axel Springer Polska zatrudnia ponad 300 programistów i specjalistów od nowych technologii w 3 biurach w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu oraz zdalnie. Ringier Axel Springer Tech rozwija technologie dla cyfrowych mediów, wspierając marki z portfolio Ringier Axel Springer Polska, takie jak m.in. Onet, Forbes, Business Insider czy Przegląd Sportowy oraz stale rozbudowuje platformę wydawniczą Ring Publishing używaną przez media w 13 krajach.

- Praca dla mediów to wyzwania technologiczne w milionowej skali i własne produkty, za które bierze się odpowiedzialność w dłuższej perspektywie. W kampanii pokazujemy to, co nas wyróżnia – zaangażowanych inżynierów, rozpoznawalne marki i atmosferę współpracy. Do udziału zaprosiliśmy naszych pracowników, bo kod też piszą oni, a nie przypadkowi statyści. Brzmi dobrze? Zapraszamy na kawę do naszego nowego biura. – komentuje Paweł Leżański, CTO Ringier Axel Springer Polska.

Firma w swoim przekazie stawia na autentyczność. Pracownicy byli zaproszeni nie tylko do sesji zdjęciowej – wcześniej mieli okazję wziąć udział warsztatach strategicznych i kreatywnych, uczestniczyli też w wyborze końcowych kreacji.

Kampania potrwa do listopada i obejmie działania online oraz outdoor. Za strategię działań, pomysł i realizację odpowiada agencja employer brandingowa MBE Group wraz z działem komunikacji Ringier Axel Springer Polska.

Równolegle Ringier Axel Springer Polska otwiera nowe krakowskie biuro, które będzie przestrzenią współpracy i spotkań dla 200 inżynierów i kilkuset pracowników redakcji i działów wsparcia Ringier Axel Springer Polska, którzy zgodnie z przyjętą przez firmę filozofią smart work sami decydują, kiedy przychodzą do biura oraz jaki rodzaj pracy w nim wykonują.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Tiktok wspiera kreatywność w konkursie KTR 2021
TikTok objął partnerstwo nad kategorią „CRAFT – VIDEO” w tegorocznej edycji konkursu Klubu Twórców Reklamy. O tytuł „Best of” zawalczyły najbardziej wyraziste komunikacyjnie, kreatywne i innowacyjne pomysły. Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, General Manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. Gala wręczenia odbyła 26...
Wyniki skonsolidowane Grupy PMPG Polskie Media S.A. Po trzecim kwartale 2021 roku Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. osiągnęła skonsolidowany zysk netto w wysokości 5,2 mln zł wobec zysku 2,3 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego.
WP.pl najbardziej opiniotwórczym medium października 2021
Jak podaje Instytut Monitorowania Mediów, liderem rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” za październik 2021 został portal WP, na którego informacje dziennikarze innych redakcji powoływali się niemalże 4 tys. razy. Miejsce drugie zajęła stacja RMF FM z wynikiem 3,6 tys. powołań w innych mediach. Podium zamyka Onet, którego...
Najbardziej zasięgowa akcja społeczna w historii Gazeta.pl
Redakcja Gazeta.pl jest mocno zaangażowana w walkę z kryzysem klimatycznym, czego jednym z przejawów była jej niedawna akcja „Alarm dla klimatu”. W odpowiedzi na apel portalu oraz Koalicji Klimatycznej 29 października br. w sześciu polskich miastach uruchomiono miejskie systemy alarmowe, aby w symboliczny sposób podkreślić wagę szczytu klimatycznego COP26....
Super Express świętuje jubileusz 30-lecia
Obecnym redaktorem naczelnym Super Expressu jest Grzegorz Zasępa, pierwszym zaś był Grzegorz Lindenberg. Super Express od początku swego istnienia jest stajnią dociekliwych, nieustępliwych dziennikarzy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764