logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ringier Axel Springer Tech rusza z kampanią rekrutacyjną

  PR 15.10.2021, przeczytano 506 razy

„Przyszłość mediów pisana jest kodem” – to hasło nowej kampanii rekrutacyjnej hubu technologicznego Ringier Axel Springer Tech. W szeroko zakrojonych działaniach promocyjnych, Ringier Axel Springer Polska zaprasza programistów i specjalistów od nowych technologii do dołączenia do zespołu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ringier-axel-springer-tech-rusza-z-kampania-rekrutacyjna,393404,artykul.html

Ringier Axel Springer Polska zatrudnia ponad 300 programistów i specjalistów od nowych technologii w 3 biurach w Krakowie, Warszawie i Wrocławiu oraz zdalnie. Ringier Axel Springer Tech rozwija technologie dla cyfrowych mediów, wspierając marki z portfolio Ringier Axel Springer Polska, takie jak m.in. Onet, Forbes, Business Insider czy Przegląd Sportowy oraz stale rozbudowuje platformę wydawniczą Ring Publishing używaną przez media w 13 krajach.

- Praca dla mediów to wyzwania technologiczne w milionowej skali i własne produkty, za które bierze się odpowiedzialność w dłuższej perspektywie. W kampanii pokazujemy to, co nas wyróżnia – zaangażowanych inżynierów, rozpoznawalne marki i atmosferę współpracy. Do udziału zaprosiliśmy naszych pracowników, bo kod też piszą oni, a nie przypadkowi statyści. Brzmi dobrze? Zapraszamy na kawę do naszego nowego biura. – komentuje Paweł Leżański, CTO Ringier Axel Springer Polska.

Firma w swoim przekazie stawia na autentyczność. Pracownicy byli zaproszeni nie tylko do sesji zdjęciowej – wcześniej mieli okazję wziąć udział warsztatach strategicznych i kreatywnych, uczestniczyli też w wyborze końcowych kreacji.

Kampania potrwa do listopada i obejmie działania online oraz outdoor. Za strategię działań, pomysł i realizację odpowiada agencja employer brandingowa MBE Group wraz z działem komunikacji Ringier Axel Springer Polska.

Równolegle Ringier Axel Springer Polska otwiera nowe krakowskie biuro, które będzie przestrzenią współpracy i spotkań dla 200 inżynierów i kilkuset pracowników redakcji i działów wsparcia Ringier Axel Springer Polska, którzy zgodnie z przyjętą przez firmę filozofią smart work sami decydują, kiedy przychodzą do biura oraz jaki rodzaj pracy w nim wykonują.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764