logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Riverwood marketing otwiera oddział w Krakowie

  PR 13.08.2018, przeczytano 695 razy

Poznańska agencja RiverWood marketing (Grupa RiverWood) - w związku z pozyskiwaniem nowych Klientów i ekspansją dotychczasowych projektów - otwiera oddział Client Service w Krakowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/riverwood-marketing-otwiera-oddzial-w-krakowie,37559,artykul.html

W pierwszym etapie krakowski oddział zajmie się obsługą Klientów czerpiąc z zaplecza kreatywnego i produkcyjnego biura w Poznaniu. Działem pokieruje Beata Drozdowicz, Senior Account Executive, raportując do Beaty Suchockiej – COO RiverWood marketing.

- To znaczący krok w rozwoju Grupy RiverWood ­– mówi Dominik Stachowiak, Prezes RiverWood marketing. - Choć regularnie obsługujemy Klientów z innych części Polski, a nawet Europy – przypomnę o akcjach prowadzonych w Czechach, na Słowacji czy Węgrzech – to wierzymy, że otwarcie oddziału w Krakowie przybliży nas do dotychczasowych i potencjalnych Klientów nie tylko geograficznie, ale i w naturalny sposób uczyni nas agencją pierwszego wyboru dla tamtejszych marek. Południe Polski i Europy to arcyciekawy rynek, który chętnie zagospodarujemy – dodaje Stachowiak.

RiverWood marketing (wchodząca w skład Grupy RiverWood) to agencja marketingu zintegrowanego, oferującą pełną obsługę we wszystkich kanałach komunikacji. Od 2011 roku współpracowała z takimi klientami, jak: Volkswagen Group, Lorenz Bahlsen, Phillip Morris International, Teva, Novartis, Kompania Piwowarska, Müller, Nestle, Mondelez, Amica, Microsoft, International Paper, Roche, Kraft Heinz, Pamapol, Mars, Lidl.

Źródło: RiverWood marketing

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Danone promuje wysokobiałkowe jogurty YoPRO
Do portfolio oferującej produkty mleczne i pochodzenia roślinnego spółki Danone właśnie dołączyła marka YoPRO. To wysokobiałkowe jogurty mleczne, dostępne w różnych smakach i gramaturach, wzbogacone o magnez i witaminę B9. Rozwój portfela, który dla Danone oznacza wejście do nowej kategorii, to odpowiedź na oczekiwania osób...
MBridge nawiązuje współpracę z drogerią LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
Epson SureColor SC-V1000: kompaktowa drukarka UV do gadżetów reklamowych
Epson wprowadza na rynek przełomową płaską drukarkę UV SC-V1000 A4, otwierając nowe możliwości dla małych firm z branży gadżetów reklamowych. Dzięki temu kompaktowemu urządzeniu, wysokiej jakości nadruki na różnorodnych podłożach stają się dostępne nawet przy ograniczonych budżetach.
Jakub Kiwior na warszawskim muralu adidas
Wschodząca gwiazda reprezentacji Polski Jakub Kiwior i legenda polskiego dziennikarstwa sportowego Dariusz Szpakowski spotkali się w ramach cyklu adidas „Three Moments with”. W szczerej rozmowie obrońca Arsenalu opowiada o trzech momentach największej presji w jego karierze. Piłkarz jako ambasador marki adidas znalazł się także na muralu zlokalizowanym niedaleko Stadionu...
Wyzwania w działaniach link buildingowych SEO
Artykuły sponsorowane, własne zaplecza i strategia outreach znalazły się w pierwszej trójce metod link buildingu, z których specjaliści SEO korzystają najczęściej. Biorąc dodatkowo pod uwagę, że co drugi ekspert za najbardziej wartościowe działanie uważa zdobywanie linków ze stron o wysokim autorytecie, realizacja...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764