logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RMF Digital przygotował jubileuszowe wideo podcasty dla marki Tchibo

  PR 05.10.2022, przeczytano 267 razy

W 2022 roku Tchibo obchodzi jubileusz 30. lat obecności w Polsce. Z tej okazji prowadzi kampanię „Tchibo. Od 30 lat zaskakujemy tym, co dobre!”. Jej elementem są wideo podcasty, dostępne od 3 października, wyprodukowane przez Grupę RMF w ramach oferty RMF Digital.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rmf-digital-przygotowal-jubileuszowe-wideo-podcasty-dla-marki-tchibo,397482,artykul.html

Częścią kampanii jubileuszowej Tchibo jest cykl podcastów wideo „Zaskakujące rozmowy z Tchibo”, w których poruszone zostały inspirujące tematy z niezwykłymi osobami. Projekt ten ma za zadanie zwiększyć świadomość klientów o ofercie niespożywczej sklepów Tchibo i serwisu Tchibo.pl z takich kategorii jak odzież, akcesoria sportowe, przybory kulinarne a nawet meble czy sprzęt elektroniczny.

W ramach serii podcastów opublikowane zostały cztery odcinki prowadzone przez prezenterkę radia RMF Classic Ulę Urzędowską. Gośćmi są wyjątkowe osoby, które w swoich kategoriach dokonały i dokonują rzeczy zaskakujących, inspirując przy tym innych:

  • Patrycja Bereznowska – sportsmanka, która pobiła rekord świata w biegu 48-godzinnym, w trakcie którego pokonała ponad 403 km,
  • Majsterki – czyli Barbara Sowa, Sylwia Czubkowska i Alicja Rzeczkowska, które pokazują na swoim blogu, że majsterkować może każdy, bez względu na płeć,
  • Karolina Szymańska i Mariusz Zielonka – twórcy instagramowego profilu Our Little Adventures, w którym dokumentują niezwykłe podróże i wycieczki swojej 5-osobowej rodziny,
  • Grzegorz Łapanowski (na zdjęciu powyżej) – kucharz, dziennikarz kulinarny, założyciel Fundacji Szkoła na Widelcu, który stale zaskakuje swoimi kulinarnymi dokonaniami.

Wszystkie odcinki podcastu dostępne są od 3 października w wersji wideo na profilu radia RMF FM na YouTubie oraz w wersji audio na platformie RMFon.pl, a także we wszystkich najważniejszych platformach streamingowych.

- W tym roku świętujemy 30. urodziny Tchibo w Polsce. Przez ten czas przeszliśmy długą drogę, stale zmieniając się i rozwijając, by dawać naszym klientom to, co naprawdę dobre. Jesteśmy marką, która chce inspirować w życiu codziennym i zaskakiwać zróżnicowaną ofertą produktów. Właśnie na tym skupiliśmy się w naszej jubileuszowej kampanii, m.in. zapraszając niezwykłych gości do »Zaskakujących rozmów z Tchibo«, nagranych w jednym z naszych sklepów. Wierzymy, że ich zdumiewające historie pobudzą wyobraźnię, wniosą świeżą energię do codzienności i zapewnią sposób na miłe spędzenie wolnego czasu – mówi Gabriela Bar-Rutkowska, menedżerka ds. komunikacji korporacyjnej i odpowiedzialności biznesu w Tchibo.

- Podcasty wideo to forma promocji zyskująca coraz większą popularność wśród marketerów. W ofercie RMF Digital jest to jeden z kluczowych produktów, do którego przywiązujemy obecnie dużą wagę i zachęcamy reklamodawców do skorzystania z tego narzędzia, które jest nie tylko bardzo prestiżowe, ale i skuteczne. Cieszymy się, że zaufało nam Tchibo i mogliśmy wspólnie zrealizować projekt »Zaskakujące rozmowy« – mówi Adam Pachla, Head of Digital w Grupie RMF.

Cykl będzie promowany poprzez sponsoring audycji „Wstawaj Szkoda Dnia” w RMF FM przez dwa tygodnie oraz w ramach kampanii displayowych w serwisach internetowych Grupy RMF, m.in. na rmf.fm, rmfmaxx.pl, RMF24.pl i RMFon.pl.

Grupa RMF w ramach oferty RMF Digital odpowiadała za kompleksową obsługę produkcji wideo podcastów – przygotowanie scenariusza, nagranie odcinków na terenie sklepu Tchibo, montaż, dystrybucje i promocję.

RMF Digital to oferta kampanii internetowych realizowanych przez Grupę RMF, zarówno na własnych stronach jak i w portalach wydawców zewnętrznych. W ofercie znajdują się planowanie i zakup kampanii display, audio i wideo, tworzenie podcastów audio, akcji specjalnych oraz usługi brokerskie, SEO i content marketingu.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heads Advertising z kampanią dla Oleju Wielkopolskiego
Ruszyła ogólnopolska kampania Oleju Wielkopolskiego przygotowana przez agencję Heads Advertising, pod hasłem „Wielkopolski WIE”.
„499 sekund” – wystawa dźwiękowa Agnieszki Słodownik i Karoliny Wlazło-Malinowskiej w galerii Art Walk na placu Europejskim
Ghelamco Poland i Fundacja Sztuka w Mieście zapraszają na niecodzienną wystawę galerii Art Walk. „499 sekund” to narracja dźwiękowa, którą widzowie eksplorują, używając własnych smartfonów i słuchawek. Już 8 grudnia artystki opowiedzą o powstawaniu wystawy w ramach autorskiego oprowadzania po ekspozycji.
Cheetos zachęca do wspólnej rodzinnej zabawy w towarzystwie limitowanej edycji chrupek
„A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” to hasło ogólnopolskiej kampanii, w której Cheetos prezentuje dwie nowości o oryginalnym kształcie chrupek w postaci hashtagu. Limitowana edycja Cheetos to odpowiedź na oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy poszukują ciekawych smaków i okazji do spędzania czasu w rodzinnym gronie. Aby zainspirować i zaangażować do wspólnej...
ASB Poland ponownie stawia na Skylight
Firma ASB Poland, zakończyła proces zwiększenia i aranżacji powierzchni w budynku Skylight. W efekcie dotychczasowe biuro przeszło metamorfozę, a inspirowaną naturą przestrzeń biurową stworzono na 16 i 20 piętrze. Za zarządzanie procesem aranżacji, o łącznej powierzchni ponad 1900 mkw., odpowiadał dział Workplaces w firmie Globalworth, która jest właścicielem i...
Cykl szkoleniowy CAD Projekt Design z Grupą Tubądzin
Projektowanie to proces wymagający szerokiej wiedzy i profesjonalnego podejścia. Dlatego w realizacji najbardziej wyszukanych wizji pomagają dziś zaawansowane programy, takie jak CAD decor PRO. Autorzy aplikacji wraz z Grupą Tubądzin przeprowadzili cykl szkoleń w największych miastach w Polsce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764