
Najnowsza fala badań Radio Track (luty-kwiecień 2025) pokazuje kolejne już wzrosty słuchalności Radia RMF FM. Stacja zwiększyła swój udział w czasie słuchania oraz zasięg dzienny – zmiany widoczne są zarówno wobec poprzedniej fali badawczej (styczeń-marzec 2025), jak i analogicznej fali w roku ubiegłym (luty-kwiecień 2024).
RMF FM wypracowało udział w czasie słuchania o wartości 30,2%. To więcej niż suma udziałów trzech kolejnych stacji w rankingu: Radia ZET, sieci stacji lokalnych Radia ESKA oraz sieci 28 stacji lokalnych Polskiego Radia (Audytorium17).
Wzrósł także zasięg dzienny Radia RMF FM- codziennie stacji słucha ponad 8 milionów osób w wieku 15-75 lat. Średni dzienny czas słuchania RMF FM to blisko 170 minut.
Wzrosty udziałów w porównaniu do ubiegłego roku zanotowały także Radio ESKA, stacje lokalne Polskiego Radia, RMF MAXX, Radio Maryja, Trójka, Radio Plus, RMF Classic, Radio Pogoda, Eska2, Radio Wnet, Chillizet i Radio GRA. Natomiast największych strat doświadczyły Radio TOK FM, Jedynka oraz Radio ZET.
|
| Udział w czasie słuchania | |||||||
|
|
| 15-75 lat | ||||||
|
| 02-04.2024 | 02-04.2025 | Zmiana | |||||
RMF FM | 29,8% | 30,2% | 0,4% |
| |||||
Radio ZET | 15,1% | 14,5% | -0,6% |
| |||||
ESKA | 7,0% | 7,4% | 0,5% |
| |||||
Audytorium17 | 4,3% | 4,7% | 0,5% |
| |||||
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 4,4% | 3,7% | -0,7% |
| |||||
RMF MAXX | 3,2% | 3,3% | 0,1% |
| |||||
VOX FM | 3,2% | 3,1% | -0,2% |
| |||||
Złote Przeboje | 2,8% | 2,6% | -0,2% |
| |||||
Antyradio | 2,7% | 2,5% | -0,2% |
| |||||
Radio Maryja | 2,1% | 2,5% | 0,4% |
| |||||
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 2,1% | 2,4% | 0,3% |
| |||||
Radio TOK FM | 3,2% | 2,3% | -0,8% |
| |||||
Plus | 2,0% | 2,1% | 0,1% |
| |||||
RMF Classic | 1,5% | 1,6% | 0,1% |
| |||||
Radio Pogoda | 1,0% | 1,1% | 0,1% |
| |||||
Eska2 | 0,8% | 1,1% | 0,3% |
| |||||
Eska ROCK | 0,9% | 0,9% | -0,1% |
| |||||
Meloradio | 1,1% | 0,8% | -0,3% |
| |||||
Radio Wnet | 0,5% | 0,5% | 0,0% |
| |||||
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,6% | 0,5% | -0,1% |
| |||||
Polskie Radio 24 | 0,6% | 0,5% | -0,1% |
| |||||
Rock Radio | 0,6% | 0,4% | -0,1% |
| |||||
Chillizet | 0,2% | 0,3% | 0,1% |
| |||||
Radio GRA | 0,2% | 0,2% | 0,0% |
| |||||
| Źródło: Radio Track Kantar Polska, próba odpowiednio: 21038, 21016. |
Zasięg dzienny stacji Grupy RMF | 02-04.2024 |
| 02-04.2025 |
RMF FM | 7 mln 650 tys. |
| 8 mln 16 tys. |
RMF MAXX | 1 mln 158 tys. |
| 1 mln 218 tys. |
RMF Classic | 563 tys. |
| 588 tys. |
Radio GRA | 52 tys. |
| 78 tys. |
Źródło: Radio Track Kantar Polska, próba odpowiednio: 21038, 21016. |
Źródło: Grupa RMF