logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RMF FM - 30,2% udziału w czasie słuchania

  PR 10.01.2025, przeczytano 282 razy
ilustracja

Ostatnie fale badań Radio Track Kantar Polska pokazują wzrosty z fali na falę udziału w czasie słuchania RMF FM i równocześnie stałe spadki Radia ZET. Wyniki pokazują zwiększający się dystans pomiędzy obiema stacjami i pogłębianie się dominacji RMF FM nad bezpośrednimi konkurentami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rmf-fm---30%2C2procent-udzialu-w-czasie-sluchania,407082,artykul.html

RMF FM w ostatnim okresie zanotowało, kolejny miesiąc z rzędu, znaczący wzrost – aż 1 punkt procentowy – osiągając tym samym aż 30,2% udziału w czasie słuchania.

Ewolucja udziału w czasie słuchania

 

Fala 08-10.2024

Fala 09-11.2024

Fala 10-12.2024

RMF FM

28,7%

29,2%

30,2%

Radio ZET

15,5%

15,2%

14,5%

Źródło: Radio Track Kantar Polska; 08-10.2024; 09-11.2024, 10-12.2024; TG: ogół badanych 15-75 lat; wskaźniki słuchalności: udział w czasie słuchania; próba: 20972, 20974, 21005.

W 2024 roku RMF FM zanotowało większy udział w czasie słuchania niż 3 kolejne stacje konkurencyjne razem wzięte!

Udział RMF FM w czasie słuchania wynosił w całym 2024 roku aż 29.2% - to więcej niż suma udziałów 3 stacji konkurencyjnych.

Zasięg dzienny RMF FM w 2024 roku to 7,79 mln słuchaczy, co jest wynikiem dwukrotnie wyższym niż suma zasięgów kolejnych dwóch stacji konkurencyjnych.

Wyniki słuchalności w 2024 roku

 

Udział w czasie słuchania

Zasięg dzienny

Radio RMF FM

29,2%

7,79 mln

Radio ZET

15,1%

4,61 mln

Eska

7,1%

2,84 mln

Jedynka - Program 1 Polskiego Radia

4,7%

1,31 mln

Źródło: Radio Track Kantar Polska; 01-12.2024; TG: ogół badanych; wskaźnik słuchalności: udział w czasie słuchania; zasięg dzienny; próba: 84 085.

Źródło: Grupa RMF

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sebastian Kucharski na czele portalu Dziennik.pl
Sebastian Kucharski, redaktor z 20-letnim doświadczeniem medialnym, został nowym szefem redakcji Dziennik.pl. Po roku spędzonym w Grupie DGP Infor w nowej roli będzie wzmacniał funkcję informacyjną portalu oraz pracował nad zwiększeniem zasięgu i wdrażaniem nowych projektów w poszczególnych działach.
TVN Warner Bros. Discovery dla WOŚP
TVN Warner Bros. Discovery już po raz dziewiąty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako główny partner medialny wydarzenia. Relacje z 33. Finału będzie można śledzić przez cały dzień w TVN, TVN24 oraz TTV, na platformach Player i Max oraz w portalu tvn24.pl. Cel tegorocznego Finału wesprą także liczne aukcje wystawione przez dziennikarzy, gwiazdy oraz redakcje...
Była dziennikarka TVN poprowadzi portal Zdrowie.pl
Katarzyna Urbańska, była dziennikarka TVN, objęła stanowisko redaktor naczelnej oraz PR & Marketing Managera portalu Zdrowie.pl. Platforma typu Premium zadebiutuje w sieci we wrześniu 2025 roku.
TVN7: start drugiego sezonu programu „Królowa Przetrwania”
Drugi sezon „Królowej Przetrwania” emitowany jest od 6 stycznia br. na antenie TVN7. Popularny format, z udziałem najbardziej kontrowersyjnych gwiazd  polskiego Internetu, osiąga znakomite rezultaty! Po emisji trzech odcinków, format podnosi średnie wyniki stacji. Dobrze sobie radzi również w serwisie Max oraz Player.pl.
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP
Telewizja Polska i Muzeum Auschwitz-Birkenau realizują międzynarodowe studio telewizyjne z okazji 80. rocznicy wyzwolenia Auschwitz. Gośćmi m.in. Ocalali Sir Frank Lowy i Stanisław Zalewski, marszałkini Senatu RP Małgorzata Kidawa-Błońska, prezydent Czech Petr Pavel oraz burmistrz Londynu Sadiq Khan
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764