logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RMF FM i RMF MAXX przeciwko wielkiej wodzie

  PR 18.09.2024, przeczytano 482 razy
ilustracja

Rano, 18 września, dziennikarze RMF FM i RMF MAXX wyruszą w dwudniową trasę na Opolszczyznę i Dolny Śląsk z tysiącami szczotek i łopat do sprzątania zalanych domów, garaży, ulic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rmf-fm-i-rmf-maxx-przeciwko-wielkiej-wodzie,405709,artykul.html

Do radia dzwoniło mnóstwo słuchaczy, którzy potrzebują pomocy lub chcą pomóc! Wiadomo już, że pomoc żywnościowa, ubraniowa, finansowa ruszyła! Ale brakuje łopat i szczot do sprzątania mułu, popowodziowego błota z podwórek, garaży i domów!

W pierwszą trasę jadą Mariusz Kałamaga i Maciej Jędruch oraz Krzysztof Chwalinski z RMF MAXX a wraz z nimi 7 tys szczotek i łopat, albo inaczej 12 ton szczotek i łopat kupionych przez RMF FM. Dziennikarze będą rozdawali sprzęt, ale także zachęcali słuchaczy do wspólnego sprzątania.

Źródło: Grupa RMF

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w VFP Communications
Iwona Nawrocka-Kilinowska i Marcin Tyborowski z początkiem września dołączyli do zespołu VFP communications, obejmując zarządzanie działami komunikacji i marketingu oraz sprzedaży. To kolejna zmiana personalna w organizacji od dwóch lat zarządzanej przez Izabelę Sakowicz.
Jak biznes wspiera powodzian – dodatek do Pulsu Biznesu
W dzisiejszym papierowym wydaniu "Puls Biznesu" oraz na portalu pb.pl opublikowany został dodatek pt. "Jak biznes wspiera powodzian", poświęcony działaniom firm, które zaangażowały się w pomoc osobom dotkniętym powodzią.
31,1% odsłon mniej w największych serwisach z treściami redakcyjnymi

Pierwsze dni obowiązywania nowych przepisów o prawie autorskim, w internecie zaowocowały spadkiem ruchu z social mediów. Dane z badania Mediapanel PBI i Gemius pokazują, że 20 największych polskich serwisów z treściami redakcyjnymi w dniach 20-29 września br. zanotowało o 31,1% mniej odsłon pochodzących z social mediów niż w dniach 30 sierpnia-8 września. Procentowy udział...
Telewizja Polska z dużymi wzrostami oglądalności online
We wrześniu 2024 roku serwis streamingowy Telewizji Polskiej TVP VOD był drugim najbardziej angażującym widza serwisem tego typu w Polsce. Z kolei liczba użytkowników portalu tvp.info wzrosła o 22% rok do roku.
Marki z Grupy Agora z nominacjami do Effie Awards 2024
Radio ZET i NEXT FILM znalazły się wśród marek nominowanych w kategorii Entertainment tegorocznej edycji Effie Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingowej, przyznawane za efektywność kampanii promocyjnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764