logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RMF FM ponownie najbardziej opiniotwórczym medium

  PR 30.05.2023, przeczytano 506 razy

W kwietniu RMF FM było ponownie najczęściej cytowanym medium w Polsce. To już trzecie zwycięstwo stacji w tym roku – na szczycie rankingu RMF FM znalazło się także w styczniu i lutym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rmf-fm-ponownie-najbardziej-opiniotworczym-medium,400207,artykul.html

W kwietniu inne redakcje powoływały się na newsy i ustalenia dziennikarzy RMF FM 2,2 tys. razy. Reporterzy radia donosili m.in. o kolejnych podwyżkach dla kadry kierowniczej w policji, o dymisji ministra rolnictwa Henryka Kowalczyka, o nowych szczegółach dotyczących pocisku znalezionego pod Bydgoszczą oraz o śledztwie ws. byłego premiera Kazimierza Marcinkiewicza.

- Jestem niezwykle dumny z całego zespołu działu informacji, »Faktów RMF FM«, portalu RMF24.pl i internetowego Radia RMF24, że nieustannie utrzymują najwyższy poziom dziennikarstwa i co miesiąc najszybciej i najrzetelniej dostarczają newsy naszym słuchaczom, czego dowodem jest zwycięstwo w rankingu opiniotwórczości. I to nie pierwsze, a już trzecie w tym roku – podkreśla Marek Balawajder, Dyrektor Informacji RMF FM.

RMF FM w kwietniu z wynikiem 2239 cytowań pokonało m.in. WP.pl (2222 cytowań), Onet.pl (1781), „Super Express” (1643),  „Rzeczpospolitą” (1630) i Radio ZET (1626).

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne redakcje przeprowadził Instytut Monitorowania Mediów na podstawie 33799 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764