logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RMF FM najbardziej opiniotwórczym medium września

  PR 13.10.2022, przeczytano 444 razy

We wrześniu RMF FM było najczęściej cytowanym medium w Polsce. Rozgłośnia pokonała popularne portale internetowe, telewizyjne kanały informacyjne i dzienniki opiniotwórcze. To czwarte zwycięstwo RMF FM w tym roku w rankingu mediów; każdego miesiąca stacja wygrywała w kategorii rozgłośni radiowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rmf-fm-najbardziej-opiniotworczym-medium-wrzesnia,397592,artykul.html

Newsy RMF FM były cytowane w minionym miesiącu aż 2,3 tys. razy – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Na kolejnych miejscach znalazły się WP.pl (1,9 tys. cytowań) i „Rzeczpospolita” (1,8 tys.).

We wrześniu inne redakcje powoływały się m.in. na ustalenia reporterów RMF FM o wejściu Janusza Kowalskiego z Solidarnej Polski do rządu na stanowisko wiceministra rolnictwa, o planach wewnątrz PiS dotyczących zmiany premiera, o zatrzymaniu posła Konfederacji za prowadzenie samochodu bez prawa jazdy czy o interwencji podkarpackiej policji, podczas której zmarł 42-letni mężczyzna.

Jak zwykle duże zainteresowanie innych mediów budziły wywiady publicystyczne: „Poranna” i „Popołudniowa rozmowa w RMF FM”, „Rozmowa w południe” oraz „Gość Krzysztof Ziemca”. Chętnie cytowano m.in. wypowiedź ministra Adama Niedzielskiego, który zapowiedział w rozmowie z Krzysztofem Berendą możliwość noszenia maseczek zimą nie z powodu na wzrost zakażeń koronawirusem, ale z uwagi na zanieczyszczone powietrze.

- Tak wysoka cytowalność najlepiej dowodzi, że nasi dziennikarze i reporterzy bardzo często jako pierwsi docierają do istotnych informacji, zdobywają ekskluzywne newsy czy są najszybciej na miejscu ważnych zdarzeń. W RMF FM kładziemy duży nacisk na informację, nie tylko przygotowując »Fakty«, ale też ciągle rozwijając nasze internetowe informacyjno-muzyczne Radio RMF24 oraz portal RMF24.pl – mówi Marek Balawajder, Dyrektor Informacji RMF FM.

We wrześniu bardzo wysoką popularnością cieszył się portal RMF24.pl z wynikiem 9,1 mln użytkowników – o 21 proc. wyższym niż miesiąc wcześniej i o 18 proc. wyższym niż rok wcześniej.

RMF FM jest doceniane nie tylko przez konkurencyjne redakcje, ale też przez Polaków – w tym roku już 5. raz z rzędu stacja znalazła się na szczycie rankingu najbardziej wiarygodnych mediów w raporcie „Digital News Report” prowadzonej przez Reuters Institute. Jest też najlepiej ocenianym radiem w badaniu CBOS zbierając największy odsetek not pozytywnych i najmniejszy negatywnych.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

www.gruparmf.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764