logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RMF FM ponownie najbardziej opiniotwórczym medium

  PR 30.05.2023, przeczytano 509 razy

W kwietniu RMF FM było ponownie najczęściej cytowanym medium w Polsce. To już trzecie zwycięstwo stacji w tym roku – na szczycie rankingu RMF FM znalazło się także w styczniu i lutym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rmf-fm-ponownie-najbardziej-opiniotworczym-medium,400207,artykul.html

W kwietniu inne redakcje powoływały się na newsy i ustalenia dziennikarzy RMF FM 2,2 tys. razy. Reporterzy radia donosili m.in. o kolejnych podwyżkach dla kadry kierowniczej w policji, o dymisji ministra rolnictwa Henryka Kowalczyka, o nowych szczegółach dotyczących pocisku znalezionego pod Bydgoszczą oraz o śledztwie ws. byłego premiera Kazimierza Marcinkiewicza.

- Jestem niezwykle dumny z całego zespołu działu informacji, »Faktów RMF FM«, portalu RMF24.pl i internetowego Radia RMF24, że nieustannie utrzymują najwyższy poziom dziennikarstwa i co miesiąc najszybciej i najrzetelniej dostarczają newsy naszym słuchaczom, czego dowodem jest zwycięstwo w rankingu opiniotwórczości. I to nie pierwsze, a już trzecie w tym roku – podkreśla Marek Balawajder, Dyrektor Informacji RMF FM.

RMF FM w kwietniu z wynikiem 2239 cytowań pokonało m.in. WP.pl (2222 cytowań), Onet.pl (1781), „Super Express” (1643),  „Rzeczpospolitą” (1630) i Radio ZET (1626).

Analizę częstotliwości cytowań poszczególnych mediów przez inne redakcje przeprowadził Instytut Monitorowania Mediów na podstawie 33799 przekazów pochodzących z monitoringu prasy, radia i telewizji oraz portali internetowych.

Źródło: Grupa RMF sp. z o.o. sp. k.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764