logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RMF FM z największym zaufaniem Polaków wg Reutersa

  PR 17.06.2024, przeczytano 605 razy
ilustracjastrzałka

Radio RMF FM po raz 7. z rzędu zajęło pierwsze miejsce w rankingu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM jest liderem tego zestawienia od początku jego istnienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rmf-fm-z-najwiekszym-zaufaniem-polakow-wg-reutersa,404669,artykul.html

Spośród przebadanych przez Reuters Institute w tym roku mediów, najwyższą ocenę otrzymało RMF FM – aż 54 proc. Polaków zadeklarowało, że ufa RMF FM i uznaje je jako wiarygodne źródło informacji. RMF FM jako jedyna redakcja przekroczyła 50-procentowy poziom zaufania.

Jednocześnie RMF FM ma najmniejszy odsetek osób deklarujących nieufność – zaledwie 16 proc. RMF FM pokonało w rankingu m.in. Radio ZET, Polsat, Onet i TVN.

To kolejny dowód na to, że Polacy oceniają nasze dziennikarstwo jako wiarygodne, bezstronne i obiektywne. To największy komplement, jaki możemy otrzymać od słuchaczy. Cieszymy się, że w ich ocenie dostarczamy najrzetelniejsze informacje i najciekawszą publicystykę. Gratuluję całemu zespołowi »Faktów RMF FM«, internetowego Radia RMF24 i portalu RMF24.pl” – mówi Tadeusz Sołtys, Prezes RMF FM.

RMF FM jest liderem zestawienia mediów najbardziej godnych zaufania już 7. raz rzędu, czyli odkąd jest on publikowany przez Reuters Institute.

Badanie zaufania do mediów zostało przeprowadzone za pomocą ankiet internetowych przez YouGov na zlecenie Reuters Institute for the Study of Journalism na przełomie stycznia i lutego 2024 roku. W Polsce próba wyniosła 2000 osób. Wyniki zostały opublikowane w „Reuters Institute Digital News Report 2024”.

W tym roku RMF FM zostało też uhonorowane tytułem Najbardziej Opiniotwórczej Rozgłośni Radiowej Dekady w badaniu cytowalności mediów Instytutu Monitorowania Mediów.

Źródło: Grupa RMF

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wystartowało Radio ESKA Suwałki
15 maja br. na częstotliwości 89,4 FM wystartowało Radio ESKA Suwałki. To 43. stacja lokalna nadająca pod tym brandem.
 IMMxDemagog: Nawrocki pod ostrzałem. Rekordowy zasięg afery mieszkaniowej [05–11.05]
Afera mieszkaniowa Karola Nawrockiego całkowicie zdominowała przekaz medialny w tygodniu 5–11 maja. Kandydat popierany przez PiS osiągnął rekordowy zasięg – ponad 1,1 miliarda potencjalnych kontaktów – co przyciągnęło uwagę nie tylko dziennikarzy, ale i przeciwników politycznych. Kampania prezydencka coraz bardziej przypomina emocjonujący serial polityczny – z głośnymi...
Polska firma technologiczna SentiOne oraz Uniwersytet Civitas nawiązują strategiczną współpracę, łącząc potencjał technologii nasłuchu społecznego oraz AI z zapleczem intelektualnym młodego środowiska akademickiego. Choć cele są długofalowe, ambitna współpraca rusza z miejsca z projektem analiz kampanii prezydenckiej w internecie.
MediaSpurs partnerem Your Family Entertainment
Your Family Entertainment AG (YFE), europejski dostawca wysokiej jakości, bezpiecznych treści dla dzieci i całych rodzin, powierzył warszawskiej agencji konsultingowej, MediaSpurs, wyłączną reprezentację na rynku polskim. Współpraca stanowi istotny krok w kierunku dalszej ekspansji YFE w Europie Środkowo-Wschodniej.
„Kuba Wojewódzki” w nowym paśmie zyskał widzów
Kuba Wojewódzki nie zawodzi! Wiosenny sezon to tylko kolejny dowód na to, że najpopularniejszy showman w Polsce jest niezmiennie w świetnej formie. W nowym paśmie – o 20:50 – program „Kuba Wojewódzki” zanotował wzrost ponad 23% widzów w grupie ogólnej oraz 18% w grupie komercyjnej. Premiera nowych odcinków talk-show już jesienią tylko w TVN!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764