logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RMF FM z największym zaufaniem Polaków wg Reutersa

  PR 17.06.2024, przeczytano 402 razy
ilustracjastrzałka

Radio RMF FM po raz 7. z rzędu zajęło pierwsze miejsce w rankingu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM jest liderem tego zestawienia od początku jego istnienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rmf-fm-z-najwiekszym-zaufaniem-polakow-wg-reutersa,404669,artykul.html

Spośród przebadanych przez Reuters Institute w tym roku mediów, najwyższą ocenę otrzymało RMF FM – aż 54 proc. Polaków zadeklarowało, że ufa RMF FM i uznaje je jako wiarygodne źródło informacji. RMF FM jako jedyna redakcja przekroczyła 50-procentowy poziom zaufania.

Jednocześnie RMF FM ma najmniejszy odsetek osób deklarujących nieufność – zaledwie 16 proc. RMF FM pokonało w rankingu m.in. Radio ZET, Polsat, Onet i TVN.

To kolejny dowód na to, że Polacy oceniają nasze dziennikarstwo jako wiarygodne, bezstronne i obiektywne. To największy komplement, jaki możemy otrzymać od słuchaczy. Cieszymy się, że w ich ocenie dostarczamy najrzetelniejsze informacje i najciekawszą publicystykę. Gratuluję całemu zespołowi »Faktów RMF FM«, internetowego Radia RMF24 i portalu RMF24.pl” – mówi Tadeusz Sołtys, Prezes RMF FM.

RMF FM jest liderem zestawienia mediów najbardziej godnych zaufania już 7. raz rzędu, czyli odkąd jest on publikowany przez Reuters Institute.

Badanie zaufania do mediów zostało przeprowadzone za pomocą ankiet internetowych przez YouGov na zlecenie Reuters Institute for the Study of Journalism na przełomie stycznia i lutego 2024 roku. W Polsce próba wyniosła 2000 osób. Wyniki zostały opublikowane w „Reuters Institute Digital News Report 2024”.

W tym roku RMF FM zostało też uhonorowane tytułem Najbardziej Opiniotwórczej Rozgłośni Radiowej Dekady w badaniu cytowalności mediów Instytutu Monitorowania Mediów.

Źródło: Grupa RMF

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
Większa widownia przychody – TVP podsumowuje Euro 2024
Podczas zakończonych właśnie mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zgromadziła przed telewizorami 2,6 miliona widzów oraz 800 tys. e-widzów więcej niż podczas poprzedniego turnieju – Euro 2020. W mediach społecznościowych TVP pokonało wszystkie inne serwisy sportowe. Wyniki widowni przełożyły się na wzrost przychodów komercyjnych o 12%.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764