logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RMF FM z udziałem powyżej 30% i wzrostami

  PR 06.06.2025, przeczytano 399 razy
ilustracja

Ostatnia fala badań Radio Track (marzec-maj 2025) potwierdza ugruntowaną pozycję RMF FM w polskim eterze. Radio zwiększyło udział w czasie słuchania, zasięg dzienny oraz średni czas słuchania w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rmf-fm-z-udzialem-powyzej-30procent-i-wzrostami,409149,artykul.html

Udział RMF FM w czasie słuchania wynosi aktualnie 30,1% - to więcej niż suma udziałów trzech kolejnych stacji w rankingu (27,2%).

Stacja odnotowała wzrosty słuchalności zarówno w dni powszednie, jak i w weekendy. Badania pokazują też, że RMF FM częściej niż rok temu włączane jest w domu oraz podczas jazdy samochodem.

Zasięg dzienny RMF FM to blisko 8 milionów słuchaczy w wieku 15-75 lat (dokładnie 7 mln 932 tys.). Średni dzienny czas słuchania RMF FM wynosi 174 minuty – to najdłuższy średni czas słuchania wśród stacji ogólnopolskich oraz ponadregionalnych.

 

 

Udział w czasie słuchania
(stacje ogólnopolskie, ponadregionalne i sieci stacji lokalnych)

 

 

 

15-75 lat 

 

 

03-05.2024

03-05.2025

Zmiana

RMF FM

29,3%

30,1%

+0,8%

 

Radio ZET

15,4%

15,0%

-0,4%

 

ESKA

6,9%

7,5%

+0,5%

 

Stacje lokalne Polskiego Radia

4,6%

4,7%

+0,2%

 

Jedynka - Program 1 Polskiego Radia

4,5%

4,0%

-0,5%

 

RMF MAXX

3,4%

3,2%

-0,2%

 

VOX FM

3,0%

2,8%

-0,2%

 

Radio TOK FM

2,9%

2,4%

-0,5%

 

Antyradio

2,9%

2,4%

-0,5%

 

Złote Przeboje

2,8%

2,7%

-0,1%

 

Plus

2,1%

2,2%

+0,1%

 

Radio Maryja

2,0%

2,5%

+0,4%

 

Trójka - Program 3 Polskiego Radia

1,9%

2,3%

+0,4%

 

RMF Classic

1,4%

1,4%

-0,1%

 

Meloradio

1,2%

0,9%

-0,3%

 

Radio Pogoda

1,1%

1,2%

0,0%

 

Eska ROCK

1,0%

0,9%

-0,1%

 

Eska2

0,8%

1,2%

+0,4%

 

Dwójka - Program 2 Polskiego Radia

0,6%

0,4%

-0,2%

 

Polskie Radio 24

0,6%

0,6%

0,0%

 

Radio Wnet

0,5%

0,6%

0,0%

 

Rock Radio

0,4%

0,4%

-0,1%

 

Radio GRA

0,2%

0,1%

0,0%

 

 

Źródło: Radio Track Kantar Polska, próba odpowiednio: 21038, 21007.

 Zasięg dzienny stacji Grupy RMF

03-05.2024

 

03-05.2025

RMF FM

7 mln 698 tys.

 

7 mln 932 tys.

RMF MAXX

1 mln 268 tys.

 

1 mln 197 tys.

RMF Classic

569 tys.

 

582 tys.

Źródło: Radio Track Kantar Polska, próba odpowiednio: 21038, 21007.

 Średni czas słuchania

03-05.2024

 

03-05.2025

RMF FM

173,5 min.

 

174,0 min.

RMF MAXX

120,7 min.

 

121,3 min.

RMF Classic

115,4 min.

 

109,4 min.

Źródło: Radio Track Kantar Polska, próba odpowiednio: 21038, 21007.

Źródło: Grupa RMF

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w Zarządzie i Radzie Nadzorczej Gemius S.A.
Decyzją Walnego Zgromadzenia Marcin Pery przechodzi do Rady Nadzorczej Gemius S.A. Zarząd Spółki będzie składał się z Artura Surmackiego i Jakuba Wysoczańskiego.
LG wprowadza zaktualizowaną platformę webOS Hub
Firma LG Electronics ogłosiła premierę webOS Hub 3.0 – najnowszej wersji platformy telewizyjnej przeznaczonej dla producentów zewnętrznych. Nowa wersja zawiera technologie sztucznej inteligencji oraz szereg funkcji mających na celu poprawę doświadczeń użytkownika. Na początku będzie dostępna dla telewizorów UHD z wyświetlaczami 60 Hz, a od lipca zostanie...
Forbes Women z rankingiem 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych
W środę 18 czerwca br. na rynku ukazał się nowy magazyn „Forbes Women” z rankingiem 100 najcenniejszych kobiecych marek. Numerem jeden w rankingu 100 najcenniejszych kobiecych marek osobistych jest Iga Świątek z wartością 2,1 mld zł. Na drugim miejscu znalazła się Anna Lewandowska (288,5 mln zł), na trzecim Magda Linette (285 mln zł).
Dwa nowe działy redakcyjne w Newsweeku
Od niedawna czytelnicy i czytelniczki tygodnika Newsweek Polska mogą czytać artykuły w dwóch nowych działach: Lifestyle i Technologie. Materiały zawarte w obu sekcjach tworzone są przez zespół redakcyjny Newsweeka.
Opolskie koncerty zdominowały TOP10 programów weekendu
Ranking najliczniej oglądanych propozycji telewizyjnych minionego weekendu zdominowały koncerty 62. KFPP w Opolu. Pierwsza trójka najliczniej oglądanych tytułów to „Trzy ćwiartki Jacka Cygana – urodziny”, które w momencie najwyższej oglądalności zgromadziło 2,4 mln widzów, „Premiery” i „Zróbmy więc...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764