logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: RMF Maxxx klientem Cityboard Digital

  PR 17.09.2021, przeczytano 766 razy
ilustracja

Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF MAXXX (Grupa RMF) w Internecie. Za jej realizację odpowiada zespół digitalowy Cityboard Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-rmf-maxxx-klientem-cityboard-digital,393025,artykul.html

Zespół Cityboard Digital jest odpowiedzialny za kreację nowej kampanii radia RMF MAXXX, planowanie, zakupów mediów i optymalizowanie kampanii w wybranych kanałach digital. Kampania obejmuje emisję reklam na Facebooku, Instagramie, w programmatic, Google/Search, na TikToku, Pintereście, Spotify, Snapchacie oraz w serwisach VOD.

W kampanii wizerunkowej RMF MAXXX chce zachęcić do udziału w kilkunastu konkursach, w których do zdobycia będą limitowane i designerskie gadżety, wymyślane przez zespół stacji, a produkowane przez małe, często rodzinne, polskie firmy, które stawiają na ekologię i wykorzystują przyjazne środowisku materiały.

Agencja odpowiada również za stworzenie efektów AR/VR, Digital Stickersów (GIPHY), scenariuszy do spotów audio, a także za postprodukcję video (15 s i 30 s), które będą promowały kampanię na YouTube, platformach social mediowych oraz VOD.

- Cieszymy się, że zespół Cityboard Digital może wspierać RMF MAXXX w komunikacji. To dla nas ciekawy projekt, ponieważ śmiało wykorzystuje nowoczesne narzędzia takie jak np. AR/VR – mówi Marcin Wojda, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.  

- Kampania ma charakter długofalowy, wielokanałowy i wielowątkowy. Podzielona jest na kilka etapów, w których przewidziane są różne aktywności i konkursy - mówi Karolina Sułkowska, Brand Manager RMF MAXXX.

Umowa jest wynikiem wygranego przez Cityboard Digital przetargu. Po stronie Cityboard Digital za realizację kampanii odpowiadają: Mateusz Bojanowski, Bertrand Łastowiecki, Paula Ryniewicz oraz Anna Smykla.

Źródło: Cityboard Media Sp. z o.o.

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764