logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja

  PR 17.09.2019, przeczytano 154 razy
ilustracjastrzałka

Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów:

  • mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy,
  • nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować – 3M WrapFilm s. 2080,
  • inny wymiar aplikacji – to dzięki innowacyjności produktów 3M ale również nowej formie samochodu, jaki zapewnimy naszym Uczestnikom na czas treningu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roadshow-%E2%80%93-wrappingowa-dawka-emocji---v-edycja,383999,artykul.html

Z pewnością nie zabraknie dużej dawki ‘nowej’ wiedzy, emocji, wrażeń i ogromnej ilości treningu oraz warsztatu pod okiem profesjonalisty jakim jest Rafał Żmuda. W dniach od 7 do 11 października zawitamy do Wrocławia, Bydgoszczy, Jawczyc i Katowic.

Rafał Żmuda, certyfikowany aplikator 3M, trener The Wrap Center. Jedyny Europejczyk w światowym gronie Masters of Branding. Zawsze, podczas warsztatów z uśmiechem na twarzy dzieli się swoją pasją i ogromnym talentem z naszymi Uczestnikami szkoleń.

Obok niekwestionowanej „nowości” tej edycji  – folii 3M Wrap Film z serii 2080 – w aplikacjach podczas warsztatów, zastosowanie znajdą folie graficzne 3M Print Wrap s. IJ 180mC z laminatami, drukowane w technologii HP Latex oraz taśmy 3M Knifeless. Uczestnicy samodzielnie sprawdzą łatwość dopasowania folii 3M Wrap Film s. 2080 w głębokich przetłoczeniach oraz doświadczą zalet jakie daje warstwa ochronna PFL (Protective Film Layer).

  • Dodatkowe informacje oraz możliwość rejestracji TUTAJ

Źródło: Integart Sp. z o.o.

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764