logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja

  PR 17.09.2019, przeczytano 201 razy
ilustracjastrzałka

Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów:

  • mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy,
  • nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować – 3M WrapFilm s. 2080,
  • inny wymiar aplikacji – to dzięki innowacyjności produktów 3M ale również nowej formie samochodu, jaki zapewnimy naszym Uczestnikom na czas treningu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roadshow-%E2%80%93-wrappingowa-dawka-emocji---v-edycja,383999,artykul.html

Z pewnością nie zabraknie dużej dawki ‘nowej’ wiedzy, emocji, wrażeń i ogromnej ilości treningu oraz warsztatu pod okiem profesjonalisty jakim jest Rafał Żmuda. W dniach od 7 do 11 października zawitamy do Wrocławia, Bydgoszczy, Jawczyc i Katowic.

Rafał Żmuda, certyfikowany aplikator 3M, trener The Wrap Center. Jedyny Europejczyk w światowym gronie Masters of Branding. Zawsze, podczas warsztatów z uśmiechem na twarzy dzieli się swoją pasją i ogromnym talentem z naszymi Uczestnikami szkoleń.

Obok niekwestionowanej „nowości” tej edycji  – folii 3M Wrap Film z serii 2080 – w aplikacjach podczas warsztatów, zastosowanie znajdą folie graficzne 3M Print Wrap s. IJ 180mC z laminatami, drukowane w technologii HP Latex oraz taśmy 3M Knifeless. Uczestnicy samodzielnie sprawdzą łatwość dopasowania folii 3M Wrap Film s. 2080 w głębokich przetłoczeniach oraz doświadczą zalet jakie daje warstwa ochronna PFL (Protective Film Layer).

  • Dodatkowe informacje oraz możliwość rejestracji TUTAJ

Źródło: Integart Sp. z o.o.

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764