logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roadshow – Wrappingowa dawka emocji - V edycja

  PR 17.09.2019, przeczytano 510 razy
ilustracjastrzałka

Jesienna edycja należeć będzie do wyjątkowych z kilku powodów:

  • mały jubileusz – V edycja, jednych z najliczniej obsadzanych warsztatów aplikacyjnych, z udziałem Rafała Żmudy, to już powód do dumy,
  • nowy produkt – firma 3M, wprowadziła na rynek nową edycję folii WrapFilm i będziemy mieli okazję z nią pracować – 3M WrapFilm s. 2080,
  • inny wymiar aplikacji – to dzięki innowacyjności produktów 3M ale również nowej formie samochodu, jaki zapewnimy naszym Uczestnikom na czas treningu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roadshow-%E2%80%93-wrappingowa-dawka-emocji---v-edycja,383999,artykul.html

Z pewnością nie zabraknie dużej dawki ‘nowej’ wiedzy, emocji, wrażeń i ogromnej ilości treningu oraz warsztatu pod okiem profesjonalisty jakim jest Rafał Żmuda. W dniach od 7 do 11 października zawitamy do Wrocławia, Bydgoszczy, Jawczyc i Katowic.

Rafał Żmuda, certyfikowany aplikator 3M, trener The Wrap Center. Jedyny Europejczyk w światowym gronie Masters of Branding. Zawsze, podczas warsztatów z uśmiechem na twarzy dzieli się swoją pasją i ogromnym talentem z naszymi Uczestnikami szkoleń.

Obok niekwestionowanej „nowości” tej edycji  – folii 3M Wrap Film z serii 2080 – w aplikacjach podczas warsztatów, zastosowanie znajdą folie graficzne 3M Print Wrap s. IJ 180mC z laminatami, drukowane w technologii HP Latex oraz taśmy 3M Knifeless. Uczestnicy samodzielnie sprawdzą łatwość dopasowania folii 3M Wrap Film s. 2080 w głębokich przetłoczeniach oraz doświadczą zalet jakie daje warstwa ochronna PFL (Protective Film Layer).

  • Dodatkowe informacje oraz możliwość rejestracji TUTAJ

Źródło: Integart Sp. z o.o.

www.integart.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764