logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roadshow Epson, Tuplex i Avery - Akademia Reklamy

  PR 23.03.2016, przeczytano 1685 razy
ilustracjastrzałka
Epson SC-S80610

Już w połowie kwietnia odbędzie się pierwszy z cyklu czterech warsztatów kierowanych do osób zajmujących się profesjonalnym drukiem reklamowym, Producent urządzeń – Epson, producent mediów do druku – firma Avery i dystrybutor Tuplex zjednoczyły siły, by podczas zajęć podzielić się wiedzą i zaprezentować cały proces przygotowania i druku wielkoformatowych materiałów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roadshow-epson%2C-tuplex-i-avery---akademia-reklamy,27933,artykul.html

Na każdym ze spotkań podczas części prezentacyjnej będzie można poznać najnowocześniejsze metody i techniki druku oraz najnowsze rodzaje materiałów do zadruku. Zaś podczas części praktycznej zmierzyć się z tajnikami kalibracji urządzeń i wziąć od A do Z udział w procesie drukowania przykładowych wizualizacji. Co ważne wszyscy specjaliści i urządzenia będą dostępne w jednym miejscu i czasie, co pozwoli na sprawną wymianę wiedzy.

Terminy i miejsca spotkań Akademii Reklamy Tuplex, to:

  • 15.04.2016 Warszawa - Centrala Tuplex, ul. Księcia Ziemowita 19, 03-778 Warszawa
  • 19.04.2016 Gliwice - Hotel Malinowski Business, ul. Portowa 4, 44-102 Gliwice
  • 20.04.2016 Wrocław - Jasek Premium Hotel, ul. Sułowska 39, 51-180 Wrocław
  • 21.04.2016 Poznań – Hotel Moderno, ul. Kolejowa 29, 60-718 Poznań


Program ramowy spotkania:

  • 09.30 – 10.00: Rejestracja uczestników
  • 10.00 – 10.15: Tuplex - Lider w dystrybucji Tworzyw Sztucznych w Europie Środkowo-Wschodniej
  • 10.15 – 11.00: Tuplex oferta produktowa
  • 11.00 – 12.30: Avery oferta produktowa
  • 12.30 – 13.30: Lunch
  • 13.30 – 15.30: Warsztaty Epson
  • 15.30 – 15.45: Zakończenie spotkania i rozdanie certyfikatów uczestnictwa


Udział w warsztatach będzie okazją do zapoznania się z najnowszymi wielkoformatowymi drukarkami atramentowymi. Drukowanie będzie odbywać się na urządzeniach Epson SC-S40610 oraz premierowej SC-S80610 – ten ostatni model wyposażono w dodatkowe atramenty w kolorze czerwonym i pomarańczowym, co pozwala uzyskać większą gamę kolorystyczną potrzebną przy m.in. tworzeniu wielkoformatowych portretów.

Aby wziąć udział w Akademii Reklamy wystarczy zarejestrować się mailowo pod adresem: marketing(at)tuplex.pl lub telefonicznie pod numerami tel.: 22 51 13 157 lub 22 51 13 146.

Zgłoszenie powinno zawierać: imię i nazwisko, nazwę firmy, tel. kontaktowy, adres e-mail, ilość osób, miejsce/datę spotkania.

WSTĘP WOLNY - ilość miejsc ograniczona do 25 osób na każde spotkanie, decyduje kolejność zgłoszeń.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764