logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roadshow Epson, Tuplex i Avery - Akademia Reklamy

  PR 23.03.2016, przeczytano 1534 razy
ilustracjastrzałka
Epson SC-S80610

Już w połowie kwietnia odbędzie się pierwszy z cyklu czterech warsztatów kierowanych do osób zajmujących się profesjonalnym drukiem reklamowym, Producent urządzeń – Epson, producent mediów do druku – firma Avery i dystrybutor Tuplex zjednoczyły siły, by podczas zajęć podzielić się wiedzą i zaprezentować cały proces przygotowania i druku wielkoformatowych materiałów reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roadshow-epson%2C-tuplex-i-avery---akademia-reklamy,27933,artykul.html

Na każdym ze spotkań podczas części prezentacyjnej będzie można poznać najnowocześniejsze metody i techniki druku oraz najnowsze rodzaje materiałów do zadruku. Zaś podczas części praktycznej zmierzyć się z tajnikami kalibracji urządzeń i wziąć od A do Z udział w procesie drukowania przykładowych wizualizacji. Co ważne wszyscy specjaliści i urządzenia będą dostępne w jednym miejscu i czasie, co pozwoli na sprawną wymianę wiedzy.

Terminy i miejsca spotkań Akademii Reklamy Tuplex, to:

  • 15.04.2016 Warszawa - Centrala Tuplex, ul. Księcia Ziemowita 19, 03-778 Warszawa
  • 19.04.2016 Gliwice - Hotel Malinowski Business, ul. Portowa 4, 44-102 Gliwice
  • 20.04.2016 Wrocław - Jasek Premium Hotel, ul. Sułowska 39, 51-180 Wrocław
  • 21.04.2016 Poznań – Hotel Moderno, ul. Kolejowa 29, 60-718 Poznań


Program ramowy spotkania:

  • 09.30 – 10.00: Rejestracja uczestników
  • 10.00 – 10.15: Tuplex - Lider w dystrybucji Tworzyw Sztucznych w Europie Środkowo-Wschodniej
  • 10.15 – 11.00: Tuplex oferta produktowa
  • 11.00 – 12.30: Avery oferta produktowa
  • 12.30 – 13.30: Lunch
  • 13.30 – 15.30: Warsztaty Epson
  • 15.30 – 15.45: Zakończenie spotkania i rozdanie certyfikatów uczestnictwa


Udział w warsztatach będzie okazją do zapoznania się z najnowszymi wielkoformatowymi drukarkami atramentowymi. Drukowanie będzie odbywać się na urządzeniach Epson SC-S40610 oraz premierowej SC-S80610 – ten ostatni model wyposażono w dodatkowe atramenty w kolorze czerwonym i pomarańczowym, co pozwala uzyskać większą gamę kolorystyczną potrzebną przy m.in. tworzeniu wielkoformatowych portretów.

Aby wziąć udział w Akademii Reklamy wystarczy zarejestrować się mailowo pod adresem: marketing(at)tuplex.pl lub telefonicznie pod numerami tel.: 22 51 13 157 lub 22 51 13 146.

Zgłoszenie powinno zawierać: imię i nazwisko, nazwę firmy, tel. kontaktowy, adres e-mail, ilość osób, miejsce/datę spotkania.

WSTĘP WOLNY - ilość miejsc ograniczona do 25 osób na każde spotkanie, decyduje kolejność zgłoszeń.

Źródło: Epson

www.epson.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764