logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roadshow Ikonos – udany prolog w Krakowie

  PR 13.06.2018, przeczytano 281 razy
ilustracjastrzałka

Z sukcesem zakończył się pierwszy odcinek wielkoformatowego „tour” IKONOS po 10 polskich miastach. Na pierwsze spotkanie w Krakowie przybyło kilkadziesiąt osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roadshow-ikonos-%E2%80%93-udany-prolog-w-krakowie,36871,artykul.html

Podczas otwierającego „Roadshow IKONOS” spotkania w Krakowie, uczestnicy wzięli udział w kilku blokach aplikacyjnych z zastosowaniem mediów IKONOS. Podczas kilkugodzinnych warsztatów można było wziąć udział w warsztatach oklejania elementów pojazdów przeprowadzonego przez czołowego aplikatora w Polsce.

- Wiemy, że po takim szkoleniu, uczestnicy będą jeszcze musieli wiele trenować, aby aplikować na wysokim poziomie. Jednakże, mając na uwadze potężną dawkę wiedzy producenta folii i prowadzącego zawodowca można tę drogę skrócić, a przez to zaoszczędzić wiele metrów źle zaaplikowanego winylu.

Drugie warsztaty, p.t. „Nadaj nowe życie meblom” zgromadziły osoby zainteresowane możliwościami jakie dają media IKONOS. W prosty sposób, stosując media takie jak Ikonos LINO i możliwości cyfrowego druku wielkoformatowego, można niskim kosztem zmienić design mebli i nie tylko…

- Chcemy pokazać użytkownikom materiałów IKONOS, że nasze media można nie tylko stosować w klasycznej poligrafii czy reklamie. Chcemy zainspirować, do poszukiwania nisz, gdzie umiejętnie pokazany wydruk można sprzedać z dużym zyskiem. Dlatego też, pokażemy jak można odświeżyć stary mebel niskim kosztem, wykorzystując do tego zadrukowaną na ploterze folię IKONOS. Czas takiej aplikacji porównywalny jest z czasem montażu czy zgrzewania banera. To daje do myślenia.

Trzeci blok praktyczny, dotyczył dekoracji szkła z użyciem 3 technik aplikacji: grafika za szkłem, folie typu frosted, folie PET z gotowymi wzorami. To kolejne przykłady na możliwości rozwinięcia biznesu, wykraczając poza typową poligrafię. Dziesiątki takich przykładów opolski IKONOS zgromadził w katalogu Inspiracje Ikonos.

Czym aplikowano?

Ikonos jako producent i dystrybutor zdobył uznanie topowego, światowego producenta mediów – SIHL. Dzięki temu opolska firma została wyłącznym dystrybutorem materiałów tej marki. Papier SHIL T-SHIRTS przeznaczony jest do zadruku za pomocą "zwykłej" biurkowej drukarki atramentowej.

Za pomocą prasy lub… żelazka, można przenieść grafikę na koszulkę, bluzę, czapkę lub inne materiały bawełniane. Papier zapewnia doskonałe, kolorowe, ostre obrazy na białym oraz ciemnym tle. Kolor pozostaje taki sam po wielokrotnym praniu. Papier SHIL T-SHIRTS to łatwy, czteroetapowy proces produkcji i niski koszt wejścia w nowy biznes.

Sam Ikonos z każdym miesiącem wprowadza nowe produkty. Ostatnio na rynek została wprowadzona ekonomiczna i zarazem ekologiczna i wysokiej jakości folia monomerowa o grubości 80 mikronów. Posiada ona także akrylowy klej o zwiększonej przyczepności.

- IKONOS przenosi na polski grunt europejską tendencję obniżania kosztów druku przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich europejskich standardów dotyczących ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa użytkowania materiału – wszystkie materiały z rodziny PROFIFLEX PRO produkowane są wyłącznie z europejskich surowców, posiadających deklaracje zgodności REACH, co ma przełożenie na posiadane certyfikaty PZH. Bardzo atrakcyjna cena pozwoli konkurować z tanimi i szkodliwymi  foliami z Chin.

Folie IKONOS Quick-Stick to materiały, które charakteryzują się specjalnym nałożeniem kleju na folię. Dzięki gęsto i regularnie ułożonym heksagonom, folia jest niezwykle łatwa w aplikacji i można ją bez problemowo przyklejać z miejsca na miejsce. Łatwość aplikacji będzie doceniana przez mniej doświadczonych aplikatorów i producentów oznakowań, dzięki czemu można bezpiecznie polecić ją początkującym i „zawodowcom”.

Seria Ikonos Profiflex Deco ART jest rodziną materiałów samoprzylepnych dedykowanych do dekoracji szkła bazujących na foliach PET. Ta linia produktów zawiera wyłącznie materiały „PVC Free”, dzięki czemu jest idealnym rozwiązaniem do wewnętrznych zastosowań długoterminowych. Wszystkie materiały charakteryzują się ciekawym i eleganckim wzornictwem opartym na liniach (seria LINEA), kwadratach (seria QUADRO) lub kropkach (seria PUNTO) w różnych wariantach kolorystycznych: jasno srebrnym, ciemno srebrnym i białym. Dzięki zastosowaniu ultra-transparentnego kleju, seria Deco ART idealnie nadaje się do wymagających aplikacji, takich jak: szklane ściany, kuchnie, wyklejanie powinno być wykonane metodą „na mokro”.

Ikonos rozszerzył także produkcję o niedrogą folię polimerową typu Carbon 3D. Folia ta przeznaczona jest do dekoracji wewnętrznych, dekoracji sprzętów i aplikacji samochodowych. Swoje zastosowanie znajdzie także w dekorowaniu elementów wyposażenia wnętrz, sprzętów RTV i AGD. W aplikacjach samochodowych można je stosować z zewnątrz jako alternatywę dla lakieru, celem uatrakcyjnienia całego lub fragmentów samochodu. Ikonos Carbon to bardzo atrakcyjna cenowo, polimerowa folia PVC o trójwymiarowej strukturze imitującej karbon. Wypukła struktura jest widoczna i wyczuwalna w dotyku. Folia dostępna jest w kolorze czarnym o powłoce matowej. Grubość folii wynosi 150 mikronów i jest ona zabezpieczona przez papier silikonowany. Folia jest odporna na działanie czynników zewnętrznych.

Produkowane od lat folie IKONOS oferowane są w Polsce i kilkudziesięciu rynkach zagranicznych. Folie samoprzylepne IKONOS posiadają atest PZH i nie zawierają szkodliwych substancji takich jak kadm, stąd można je stosować w miejscach użyteczności publicznej, szkołach, szpitalach, mieszkaniach, itd.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Podsumowanie akcji
W marcu informowaliśmy o inicjatywie Goethe Institut, który postanowił wesprzeć ideę udziału w wyborach do Parlamentu Europejskiego tworząc internetową platformę dla wszystkich, którzy chcą zaprojektować i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach. Dziś, w dniu głosowania, prezentujemy efekty tej akcji.
Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764