logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roadshow Ikonos – udany prolog w Krakowie

  PR 13.06.2018, przeczytano 552 razy
ilustracjastrzałka

Z sukcesem zakończył się pierwszy odcinek wielkoformatowego „tour” IKONOS po 10 polskich miastach. Na pierwsze spotkanie w Krakowie przybyło kilkadziesiąt osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roadshow-ikonos-%E2%80%93-udany-prolog-w-krakowie,36871,artykul.html

Podczas otwierającego „Roadshow IKONOS” spotkania w Krakowie, uczestnicy wzięli udział w kilku blokach aplikacyjnych z zastosowaniem mediów IKONOS. Podczas kilkugodzinnych warsztatów można było wziąć udział w warsztatach oklejania elementów pojazdów przeprowadzonego przez czołowego aplikatora w Polsce.

- Wiemy, że po takim szkoleniu, uczestnicy będą jeszcze musieli wiele trenować, aby aplikować na wysokim poziomie. Jednakże, mając na uwadze potężną dawkę wiedzy producenta folii i prowadzącego zawodowca można tę drogę skrócić, a przez to zaoszczędzić wiele metrów źle zaaplikowanego winylu.

Drugie warsztaty, p.t. „Nadaj nowe życie meblom” zgromadziły osoby zainteresowane możliwościami jakie dają media IKONOS. W prosty sposób, stosując media takie jak Ikonos LINO i możliwości cyfrowego druku wielkoformatowego, można niskim kosztem zmienić design mebli i nie tylko…

- Chcemy pokazać użytkownikom materiałów IKONOS, że nasze media można nie tylko stosować w klasycznej poligrafii czy reklamie. Chcemy zainspirować, do poszukiwania nisz, gdzie umiejętnie pokazany wydruk można sprzedać z dużym zyskiem. Dlatego też, pokażemy jak można odświeżyć stary mebel niskim kosztem, wykorzystując do tego zadrukowaną na ploterze folię IKONOS. Czas takiej aplikacji porównywalny jest z czasem montażu czy zgrzewania banera. To daje do myślenia.

Trzeci blok praktyczny, dotyczył dekoracji szkła z użyciem 3 technik aplikacji: grafika za szkłem, folie typu frosted, folie PET z gotowymi wzorami. To kolejne przykłady na możliwości rozwinięcia biznesu, wykraczając poza typową poligrafię. Dziesiątki takich przykładów opolski IKONOS zgromadził w katalogu Inspiracje Ikonos.

Czym aplikowano?

Ikonos jako producent i dystrybutor zdobył uznanie topowego, światowego producenta mediów – SIHL. Dzięki temu opolska firma została wyłącznym dystrybutorem materiałów tej marki. Papier SHIL T-SHIRTS przeznaczony jest do zadruku za pomocą "zwykłej" biurkowej drukarki atramentowej.

Za pomocą prasy lub… żelazka, można przenieść grafikę na koszulkę, bluzę, czapkę lub inne materiały bawełniane. Papier zapewnia doskonałe, kolorowe, ostre obrazy na białym oraz ciemnym tle. Kolor pozostaje taki sam po wielokrotnym praniu. Papier SHIL T-SHIRTS to łatwy, czteroetapowy proces produkcji i niski koszt wejścia w nowy biznes.

Sam Ikonos z każdym miesiącem wprowadza nowe produkty. Ostatnio na rynek została wprowadzona ekonomiczna i zarazem ekologiczna i wysokiej jakości folia monomerowa o grubości 80 mikronów. Posiada ona także akrylowy klej o zwiększonej przyczepności.

- IKONOS przenosi na polski grunt europejską tendencję obniżania kosztów druku przy jednoczesnym zachowaniu wszystkich europejskich standardów dotyczących ochrony środowiska oraz bezpieczeństwa użytkowania materiału – wszystkie materiały z rodziny PROFIFLEX PRO produkowane są wyłącznie z europejskich surowców, posiadających deklaracje zgodności REACH, co ma przełożenie na posiadane certyfikaty PZH. Bardzo atrakcyjna cena pozwoli konkurować z tanimi i szkodliwymi  foliami z Chin.

Folie IKONOS Quick-Stick to materiały, które charakteryzują się specjalnym nałożeniem kleju na folię. Dzięki gęsto i regularnie ułożonym heksagonom, folia jest niezwykle łatwa w aplikacji i można ją bez problemowo przyklejać z miejsca na miejsce. Łatwość aplikacji będzie doceniana przez mniej doświadczonych aplikatorów i producentów oznakowań, dzięki czemu można bezpiecznie polecić ją początkującym i „zawodowcom”.

Seria Ikonos Profiflex Deco ART jest rodziną materiałów samoprzylepnych dedykowanych do dekoracji szkła bazujących na foliach PET. Ta linia produktów zawiera wyłącznie materiały „PVC Free”, dzięki czemu jest idealnym rozwiązaniem do wewnętrznych zastosowań długoterminowych. Wszystkie materiały charakteryzują się ciekawym i eleganckim wzornictwem opartym na liniach (seria LINEA), kwadratach (seria QUADRO) lub kropkach (seria PUNTO) w różnych wariantach kolorystycznych: jasno srebrnym, ciemno srebrnym i białym. Dzięki zastosowaniu ultra-transparentnego kleju, seria Deco ART idealnie nadaje się do wymagających aplikacji, takich jak: szklane ściany, kuchnie, wyklejanie powinno być wykonane metodą „na mokro”.

Ikonos rozszerzył także produkcję o niedrogą folię polimerową typu Carbon 3D. Folia ta przeznaczona jest do dekoracji wewnętrznych, dekoracji sprzętów i aplikacji samochodowych. Swoje zastosowanie znajdzie także w dekorowaniu elementów wyposażenia wnętrz, sprzętów RTV i AGD. W aplikacjach samochodowych można je stosować z zewnątrz jako alternatywę dla lakieru, celem uatrakcyjnienia całego lub fragmentów samochodu. Ikonos Carbon to bardzo atrakcyjna cenowo, polimerowa folia PVC o trójwymiarowej strukturze imitującej karbon. Wypukła struktura jest widoczna i wyczuwalna w dotyku. Folia dostępna jest w kolorze czarnym o powłoce matowej. Grubość folii wynosi 150 mikronów i jest ona zabezpieczona przez papier silikonowany. Folia jest odporna na działanie czynników zewnętrznych.

Produkowane od lat folie IKONOS oferowane są w Polsce i kilkudziesięciu rynkach zagranicznych. Folie samoprzylepne IKONOS posiadają atest PZH i nie zawierają szkodliwych substancji takich jak kadm, stąd można je stosować w miejscach użyteczności publicznej, szkołach, szpitalach, mieszkaniach, itd.

Źródło: Atrium Centrum Ploterowe

www.atrium.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764