logo
WIADOMOŚCI

Roadshow w ramach Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

redakcja   26.02.2014, przeczytano 1532 razy
ilustracjastrzałka
Roadshow w ramach Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i rynku reklamy, OOH magazine poszerzył formułę tegorocznego Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań o kolejne, wyjątkowe wydarzenie - road show dla branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roadshow-w-ramach-festiwalu-marketingu,-druku-and-opakowan,20983,artykul.html

Podczas cyklu spotkań w Gdańsku, Poznaniu i Katowicach dostawcy branży reklamowej będą mieli okazję spotkać się i porozmawiać ze swoimi klientami w sprzyjającej atmosferze. Kameralny nastrój sprzyja biznesowym relacjom, a dostawcy będą mieli okazję przedstawić bliżej najnowsze rozwiązania i produkty.

- Organizując już szósty rok z rzędu Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań w Warszawie, zauważyliśmy, że wystawcy nie zawsze mają w planie wyjazd na targi lub nie zakładają tego w budżecie, podobnie rzecz ma się z klientami. Dlatego, dostarczamy im kolejne rozwiązanie do promocji i komunikacji z klientem. Korzystając z opcji promo show, to dostawcy odwiedzają swoich klientów w ich lokalizacjach – mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Spotkania promo show stanowią integralną część Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań, który odbędzie się w dniach 10-11 września 2014 r. w Warszawie.

Harmonogram promo show:

  • 16 września 2014 – Gdańsk
  • 17 września 2014 – Poznań
  • 18 września 2014  - Katowice

Spotkania odbywać się będą w salach konferencyjnych sieci hoteli Novotel w każdym z miast.

Zgłoszenia oraz wszelkie informacje pod numerem telefonu: 32 206 76 77 lub pod adresem: festiwa(at)oohmagazine.pl

Festiwal objęty jest patronatem portalu Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

festiwalmarketingu.pl/promo-show.html

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Zjazd Reklamy 2018: Seanse z Multikinem na stoku narciarskim
Od 8 do 11 marca w Zakopanem odbędzie się Zjazd Reklamy – coroczna impreza branży reklamowej. W tym roku za cykl wydarzeń towarzyszących odpowiada Multikino Media – sponsor strategiczny. Główną atrakcją będzie wyjątkowe kino na stoku narciarskim, prezentujące szeroki repertuar filmowy – w tym także przedpremierowo komedię „Kobieta sukcesu”.
„Kupuj z głową
Rusza kolejna kampania telewizyjna największego serwisu z ogłoszeniami motoryzacyjnymi. Tym razem Otomoto stawia na edukację i wsparcie dla tych, którzy planują kupić auto.
Grześki z kolejną kampanią reklamową
Kampania wspiera najpopularniejszy wariant smakowy z oferty marki (Grześki kakaowe w czekoladzie 36 g) i najnowsze propozycje: Grześki Tyci (Grześki Tyci w czekoladzie deserowej 140 g, Grześki Tyci w czekoladzie mlecznej 140 g). Hasło „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” podkreśla charakter Grześków Tyci – mini wafelki zapewniają chwile beztroskiej przyjemności i są idealne do d...
Zima na trawie z Żubrówką
K2 startuje z kolejną, sezonową aktywacją konsumencką dla Żubrówki Bison Grass. Wódka ta jest jedną z pięciu obsługiwanych przez agencję marek, należących do koncernu CEDC International.
Radzka i Poszukiwacz w filmie Plusha „Abonament na miłość
W mediach społecznościowych marki Plush można zobaczyć trailer komedii romantycznej „Abonament na miłość". Film, który premierę miał 14 lutego, ma już ponad 120 tysięcy wyświetleń, a w główne role wcielają się w nim znani youtuberzy Radzka oraz Poszukiwacz.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone