logo
WIADOMOŚCI

Roadshow w ramach Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

   26.02.2014, przeczytano 1579 razy
ilustracjastrzałka

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i rynku reklamy, OOH magazine poszerzył formułę tegorocznego Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań o kolejne, wyjątkowe wydarzenie - road show dla branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roadshow-w-ramach-festiwalu-marketingu%2C-druku-and-opakowan,20983,artykul.html

Podczas cyklu spotkań w Gdańsku, Poznaniu i Katowicach dostawcy branży reklamowej będą mieli okazję spotkać się i porozmawiać ze swoimi klientami w sprzyjającej atmosferze. Kameralny nastrój sprzyja biznesowym relacjom, a dostawcy będą mieli okazję przedstawić bliżej najnowsze rozwiązania i produkty.

- Organizując już szósty rok z rzędu Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań w Warszawie, zauważyliśmy, że wystawcy nie zawsze mają w planie wyjazd na targi lub nie zakładają tego w budżecie, podobnie rzecz ma się z klientami. Dlatego, dostarczamy im kolejne rozwiązanie do promocji i komunikacji z klientem. Korzystając z opcji promo show, to dostawcy odwiedzają swoich klientów w ich lokalizacjach – mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Spotkania promo show stanowią integralną część Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań, który odbędzie się w dniach 10-11 września 2014 r. w Warszawie.

Harmonogram promo show:

  • 16 września 2014 – Gdańsk
  • 17 września 2014 – Poznań
  • 18 września 2014  - Katowice

Spotkania odbywać się będą w salach konferencyjnych sieci hoteli Novotel w każdym z miast.

Zgłoszenia oraz wszelkie informacje pod numerem telefonu: 32 206 76 77 lub pod adresem: festiwa(at)oohmagazine.pl

Festiwal objęty jest patronatem portalu Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

festiwalmarketingu.pl/promo-show.html

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone