logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roadshow w ramach Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań

   26.02.2014, przeczytano 1607 razy
ilustracjastrzałka

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i rynku reklamy, OOH magazine poszerzył formułę tegorocznego Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań o kolejne, wyjątkowe wydarzenie - road show dla branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roadshow-w-ramach-festiwalu-marketingu%2C-druku-and-opakowan,20983,artykul.html

Podczas cyklu spotkań w Gdańsku, Poznaniu i Katowicach dostawcy branży reklamowej będą mieli okazję spotkać się i porozmawiać ze swoimi klientami w sprzyjającej atmosferze. Kameralny nastrój sprzyja biznesowym relacjom, a dostawcy będą mieli okazję przedstawić bliżej najnowsze rozwiązania i produkty.

- Organizując już szósty rok z rzędu Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań w Warszawie, zauważyliśmy, że wystawcy nie zawsze mają w planie wyjazd na targi lub nie zakładają tego w budżecie, podobnie rzecz ma się z klientami. Dlatego, dostarczamy im kolejne rozwiązanie do promocji i komunikacji z klientem. Korzystając z opcji promo show, to dostawcy odwiedzają swoich klientów w ich lokalizacjach – mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Spotkania promo show stanowią integralną część Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań, który odbędzie się w dniach 10-11 września 2014 r. w Warszawie.

Harmonogram promo show:

  • 16 września 2014 – Gdańsk
  • 17 września 2014 – Poznań
  • 18 września 2014  - Katowice

Spotkania odbywać się będą w salach konferencyjnych sieci hoteli Novotel w każdym z miast.

Zgłoszenia oraz wszelkie informacje pod numerem telefonu: 32 206 76 77 lub pod adresem: festiwa(at)oohmagazine.pl

Festiwal objęty jest patronatem portalu Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

festiwalmarketingu.pl/promo-show.html

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764