logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Korzeniowski w filmie wizerunkowym Walk

  PR 05.10.2016, przeczytano 713 razy
ilustracjastrzałka

Budowanie długofalowych relacji z klientami od zawsze było filozofią WALK. Teraz, przy okazji 10. urodzin, agencja zobrazowała ją w filmie „Long Distance Agency” z udziałem Roberta Korzeniowskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-korzeniowski-w-filmie-wizerunkowym-walk,30152,artykul.html

WALK oferuje rozwiązania z zakresu komunikacji 360 stopni, zatrudnia 120 osób oraz tworzy dziesiątki projektów rocznie, które w kolejnych edycjach konkursów branżowych zdobywają prestiżowe nagrody.

10 lat temu, kiedy rozpoczynaliśmy przygodę z WALK, mieliśmy hasło „The journey is the reward”, ponieważ wierzymy, że największą nagrodą jest wspólna podróż z klientem. Po drodze są chwile trudne i wymagające, ale im więcej skrajności tym większe doświadczenie oraz mądrość. Dzięki tym wyzwaniom i ludziom, którzy tworzą WALK oraz stanowią o jego jakości, kreatywności i profesjonalizmie, idziemy dalej. Nigdy nie stoimy w miejscu. Witamy to, co nowe. Zmieniamy dobre na lepsze. Rozwijamy się, bo jest to w naszym DNA. Nieustannie chcemy zdobywać wiedzę i być lepszymi niż wczoraj. 10 lat w kontekście Long Distance Agency to rozgrzewka i o przyszłości wiemy jedno – wszystko, co najlepsze jeszcze przed nami – mówi Przemek Staniszewski, Partner WALK.

Drogę, którą przebył WALK w ciągu 10 lat istnienia agencja obrazuje w filmie wizerunkowym z udziałem Roberta Korzeniowskiego, czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie. Bohater spotu w swoim życiu zawodowym, pokonując kilometry, mierzy się nie tylko ze swoimi przeciwnikami, ale też ze sobą - swoim ciałem, umysłem i ograniczeniami. Jego sukces zależy od niego samego. Dla WALK ten wysiłek i pasja są odzwierciedleniem codziennej pracy.

Jak wskazuje nasza nazwa, chodzenie mamy we krwi. Dlatego też wybór czterokrotnego mistrza olimpijskiego w chodzie, jako bohatera naszej kampanii wizerunkowej jest naturalny i spójny z naszymi wartościami. Sport jest szlachetnym zajęciem – dostajesz to, co sobie wypracujesz. W biznesie jest podobnie. Działania, które na co dzień realizujemy dla naszych klientów przekładają się na ich zaufanie i chęć współpracy z nami. Z kolei im dłuższy dystans razem przemierzamy, tym lepiej się rozumiemy i tym skuteczniejsze rozwiązania jesteśmy w stanie razem tworzyć. Dlatego w WALK wierzymy, że długotrwałe relacje pozwalają osiągnąć sukces – mówi Szymon Walkiewicz, Partner i Business Development Director WALK.

W portfolio WALK znajdują się projekty zrealizowane między innymi dla takich klientów, jak: CEDC, ERGO Hestia, Griffin Real Estate, Grupa Adamed, Henkel, IKEA Centres, Nikon, Onet RASP, Orange, Porsche Polska, Red Bull czy Sony. Działania komunikacyjne prowadzone przez agencję były wielokrotnie nagradzane w branżowych konkursach, zarówno zagranicznych, jak i polskich, m.in. Cannes Lions, EFFIE, Eurobest, Golden Drum, KTR, Innovation AD, Sabre Awards, MP POWER AWARDS, Kreatura oraz Złote Spinacze. Co więcej, w tegorocznym rankingu Konkursu Twórców Reklamy WALK został drugą najbardziej kreatywną agencją reklamową w Polsce.


Źródło: WALK

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764