logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Kubica ambasadorem marki Alfa Romeo

  PR 16.01.2021, przeczytano 364 razy
ilustracja

Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-kubica-ambasadorem-marki-alfa-romeo,389859,artykul.html

Nowa strategia marki, w którą wpisują się 5-letnia Przedłużona Gwarancja Maximum Care i powołanie na ambasadora Roberta Kubicy, stanowi mocny argument w zmianie sposobu postrzegania marki w aspekcie szeroko rozumianej niezawodności i jakości. Polskiego kierowcę F1 już od stycznia możemy zobaczyć w kampanii reklamowej Alfa Romeo w telewizji, w Internecie oraz reklamach wielkoformatowych na terenie kraju.

W ostatnich dniach grudnia 2020 r. Alfa Romeo ogłosiła program 5-letniej Przedłużonej Gwarancji Maximum Care na wszystkie modele nowych samochodów marki z limitem przebiegu do 200 tys. km.

Oferta, adresowana zarówno do Klientów biznesowych, jak i indywidualnych, obejmuje 2-letnią gwarancję fabryczną oraz rozszerzoną 3-letnią ochronę serwisową na usterki elektryczne i mechaniczne, realizowaną przez FCA Poland przez całe 5 lat.

Źródło: Alfa Romeo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Ciekawe ile Orlen musiał zapłacić za tę przyjemność dla RK.

avatar użytkownika
,

2 lata temu Orlen dawał 40 mln za umożliwienie Kubicy startu w Formule 1 w ich barwach.  

,

Myślisz, że teraz więcej niż 40?  

Najnowsze w tym dziale

Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
Aż 22 pracowników Bluerank otrzymało awans w wyniku właśnie zakończonych rocznych rozmów rozwojowych. To blisko 20% osób zatrudnionych w agencji. Zmiana stanowisk to efekt realizacji celów przez pracowników oraz ich dalszego rozwoju w kierunku profilowanych ścieżek specjalistycznych. Bluerank wdrożył nowy model kompetencji, który wynika ze...
Nowy Lech Free 0,0% Arbuz z miętą w nowej reklamie

W najnowszej odsłonie kampanii „Lechendy mogą wszystko” pewien sympatyczny siłacz staje przed trudnym zadaniem. Do jego wykonania potrzeba nie tylko siły, ale i potężnej dawki poczucia humoru oraz puszki nowego, bezalkoholowego Lecha Free 0,0% Arbuz z miętą.
Bioseco promuje się animacją wizerunkową od Timecode Film Production
Firma Bioseco – właściciel innowacyjnego systemu, który monitoruje i chroni ptaki przed zderzeniami z farmami wiatrowymi, wzmacnia działania wizerunkowe, wykorzystując animowany explainer. Firma tym samym rozpoczyna działania komunikacyjne, mające na celu budowanie rozpoznawalności  marki oraz przygotowania do przyszłego wprowadzenia spółki na Giełdę...
Milion pełnych misek – Cheetos pomaga zwierzakom
Marka Cheetos aktywnie angażuje się w pomoc zwierzętom – w ramach akcji „Karmimy Psiaki” realizowanej we współpracy z Fundacją Sarigato, Cheetos chce napełnić karmą MILION MISEK dla psiaków i kociaków ze schronisk. Do pomocy Cheetos zachęca konsumentów, którzy mogą wziąć udział w akcji wpisując kody z promocyjnych paczek do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764