logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Kubica ambasadorem marki Lotos

  PR 29.03.2018, przeczytano 427 razy
ilustracjastrzałka

Grupa LOTOS została oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w sezonie wyścigowym 2018. Spółka naftowa zapowiada udział sportowca, jako swojego ambasadora, w promocji m. in. nowej linii w pełni syntetycznych, energooszczędnych i zaawansowanych technologicznie syntetycznych olejów silnikowych LOTOS Quazar Dynamic, czy też nowej linii napojów energetycznych LOTOS Dynamic, która wkrótce zadebiutuje na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-kubica-ambasadorem-marki-lotos,35973,artykul.html

– Sporty motorowe są w DNA Grupy LOTOS. Jesteśmy dumni, że polska marka ponownie pojawi się na kombinezonie Roberta Kubicy, tym razem w najbardziej prestiżowej serii wyścigów samochodowych na świecie, Formule 1 – mówi Mateusz Aleksander Bonca, p.o. prezesa Zarządu Grupy LOTOS S.A.

Piotr Ciach, członek Zarządu firmy dodaje: – Filarem rozwoju firmy są innowacje oraz doskonalenie naszych produktów, procesów i technologii, a jak wiadomo Robert Kubica realizuje podobne zadania w zespole Williams Martini Racing. Mamy wspólne wartości i wiemy, że naj nie bierze się znikąd.

– Gorąco dziękuję Grupie LOTOS, która mnie wspiera w powrocie do wyścigów F1. Zaangażowanie LOTOSU jest dla mnie bardzo ważne. Ogromnie podziękowania składam też polskim kibicom, którzy stali za mną murem w ostatnich miesiącach. Dziękuję za doping na torach oraz w Internecie. Cieszę się, że ponownie mam zaszczyt reprezentować markę LOTOS, z którą łączy mnie nie tylko pasja do samochodów, ale także konkretne osiągnięcia sportowe – komentuje Robert Kubica.

Grupa LOTOS była oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w latach 2013-2015, podczas jego występów w kategorii WRC-2 Rajdowych Mistrzostw Świata oraz w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Robert Kubica i Maciej Baran, jako pierwsza polska załoga, zdobyła w 2013 r. tytuł Mistrzów Świata w kategorii WRC-2.

Po ponad ośmioletniej nieobecności Robert Kubica wraca do rodziny Formuły 1, tym razem w nowej roli – kierowcy rozwojowego i rezerwowego w zespole Williams Racing.

– Jesteśmy przekonani, że Robert Kubica dostarczy kibicom sportowych emocji do pełna. Wierzymy, że powrót Roberta Kubicy do Formuły 1, jako kierowcy rezerwowego i testowego Teamu Williamsa to początek kolejnego etapu jego kariery i sukcesów sportowych, za które wszyscy mocno trzymamy kciuki – mówi Wojciech Weiss, prezes Zarządu LOTOS Paliwa.

Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A. podkreśla: – Współpraca marki LOTOS z najszybszym polskim kierowcą to przemyślana inwestycja oparta na badaniach sponsoringowych oraz uwzględniająca olbrzymią rozpoznawalność Roberta Kubicy w światowym motorsporcie oraz w Polsce. Podpisana umowa dotyczy wykorzystania wizerunku sportowca i jego zaangażowania w działania promujące produkty i markę LOTOS poprzez wspólne wydarzenia marketingowe, o których spółka będzie informować w stosownym czasie.

Źródło: Grupa LOTOS

www.grupalotos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764