logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Kubica poleca oleje Lotos Quazar Dynamic

  PR 27.08.2018, przeczytano 762 razy
ilustracjastrzałka

Od dziś w telewizji rusza druga odsłona kampanii produktów marki Dynamic. Tym razem głównym bohaterem jest nowa linia olejów silników LOTOS Quazar Dynamic. Ambasadorem marki jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-kubica-poleca-oleje-lotos-quazar-dynamic,37695,artykul.html

Olej silnikowy z nowej linii LOTOS Quazar Dynamic, o specyfikacji 508/509 SAE 0W-20 trafił na rynek w lipcu tego roku. Można go znaleźć przede wszystkim na stacjach sieci LOTOS oraz w autoryzowanych serwisach obsługi. Produkt przeznaczony jest specjalnie do ochrony najbardziej nowoczesnych silników samochodów produkowanych obecnie (od 2016 roku) i w niedalekiej przyszłości przez koncern VW (Volkswagen, Audi, Skoda, Seat).

– Moc nie bierze się znikąd. Dlatego, żeby w pełni wykorzystać możliwości swojego silnika, razem z Robertem Kubicą wszystkim kierowcom polecamy nowe oleje LOTOS Quazar Dynamic – mówi Paweł Senator, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A. – Produkt, który promujemy w nowej odsłonie naszej kampanii obniża zużycie paliwa, pozwala osiągnąć maksymalną moc silnika i chronić wszystkie jego ruchome części niezależnie od warunków eksploatacyjnych, czy stylu jazdy.

LOTOS Quazar Dynamic 508/509 SAE 0W-20 to awangarda wśród olejów, produkt o najwyższym stopniu specjalizacji. Technologia produkcji oparta jest w 100% na syntetycznych bazach olejowych typu PAO. Dzięki formule Hi-Tec Protection Plus zapewnia pełną i ciągłą ochronę przeciwzużyciową, redukuje osady, chroni i zwiększa wydajność silnika w każdych warunkach eksploatacji i nawet bardzo niskich temperaturach, zapewnia oszczędność energii i paliwa, gwarantuje łatwość uruchamiania silnika i szybkie osiąganie pełnego smarowania w każdych warunkach klimatycznych. Ponadto charakteryzuje się obniżoną zawartością fosforu, siarki i popiołów siarczanowych.

– LOTOS Quazar Dynamic 508/509 SAE 0W-20 to pierwszy produkt z linii naszych syntetycznych olejów premium najnowszej generacji. Kolejne pozycje będą dostępne w sprzedaży jeszcze w tym roku – tłumaczy Jakub Jarosz, wiceprezes Zarządu ds. handlu i komunikacji spółki LOTOS Oil. – Jesteśmy przekonani, że zaawansowane technologiczne oleje LOTOS Quazar Dynamic spełnią oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców.

Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców, który w połowie sierpnia wystąpił już w pierwszej odsłonie kampanii. Wtedy promował nową linię napojów energetycznych, które obecnie dostępne są na stacjach paliw w 3 rodzajach: odnowiony i ulepszony smak Classic (w czarnej puszce z czerwonym otwarciem), nowy smak Mojito (w srebrnej puszce z zielonym otwarciem) oraz kolejny nowy smak SugarFree (w złotej puszce z czarnym otwarciem).

Najnowsza kampania obejmuje działania w telewizji oraz będzie miała swoją kontynuację w radio i na stacjach paliw sieci LOTOS. Za całość działań obejmujących kampanię telewizyjną, w tym kreację, odpowiada Agencja FCB Bridge2Fun. Produkcję spotu powierzono studiu TANK, a postprodukcją zajęło się studio Platige Image.

Źródło: Grupa LOTOS S.A.

www.grupalotos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Miasta G8 2024 - podsumowanie

Uchwały krajobrazowe powstają w Polsce od 2015 roku. Przedstawiamy najnowszy raport o stanie powstających i obowiązujących uchwał krajobrazowych, w ośmiu największych miastach Polski (G8). Ten raport będzie szczególny, ponieważ po ponad 8-miu latach oczekiwania uzyskaliśmy odpowiedź na pytanie – czy ustawa jest zgodna z konstytucją?
Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764