logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Kubica promuje markę Dynamic

  PR 13.06.2018, przeczytano 569 razy
ilustracjastrzałka

Od początku czerwca LOTOS oferuje na stacjach nową linię napojów energetycznych Dynamic. Natomiast w lipcu do sieci sprzedaży wchodzi pierwszy z nowej linii w pełni syntetycznych, energooszczędnych i zaawansowanych technologicznie olejów silnikowych – LOTOS Quazar Dynamic 508/509 SAE 0-W20. Ambasadorem marki Dynamic jest Robert Kubica, jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców, którego wizerunek znajdzie się na opakowaniach wymienionych produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-kubica-promuje-marke-dynamic,36869,artykul.html

– Dla Grupy LOTOS stacje paliw to bardzo ważny kanał sprzedaży. Współpraca z Robertem Kubicą pozwoli na realizację nowych projektów marketingowych dla produktów pozapaliwowych oferowanych w sieci – mówi Jarosław Kawula, wiceprezes Zarządu ds. produkcji i handlu Grupy LOTOS S.A. – Jesteśmy przekonani, że dodatkowe wsparcie wizerunkowe Roberta Kubicy przełoży się na wyniki sprzedaży – dodaje.

W marcu Grupa LOTOS została oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w sezonie wyścigowym 2018. Po kilkuletniej nieobecności Robert Kubica wrócił do rodziny Formuły 1, tym razem w nowej roli – kierowcy rozwojowego i rezerwowego w zespole Williams Racing. Warto przypomnieć, że Grupa LOTOS była już oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w latach 2013-2015, podczas jego występów w kategorii WRC-2 Rajdowych Mistrzostw Świata oraz w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Robert Kubica i Maciej Baran, jako pierwsza polska załoga, zdobyła w 2013 r. tytuł Mistrzów Świata w kategorii WRC-2.

– Wyścigi i testy bolidów wymagają olbrzymiej koncentracji i dużego wysiłku psycho-fizycznego. Napoje energetyczne zastępują mi kawę, dlatego współpraca z marką Dynamic dla mnie, jako zawodowego kierowcy, jest czymś naturalnym – komentuje Robert Kubica. – Dobrze znam też oleje LOTOSU. Konstrukcje nowych samochodów, podobnie jak bolidów wyścigowych muszą znosić olbrzymie obciążenia. Moc najnowszych silników musi być wspierana przez najwyższej jakości oleje silnikowe. Wiem, że oleje silnikowe LOTOSU są sprzedawane w kilkudziesięciu krajach na całym świecie. To najlepszy dowód na to, że LOTOS to światowa marka.

Współpraca Grupy LOTOS z najszybszym polskim kierowcą wyścigowym to przemyślana inwestycja oparta na badaniach sponsoringowych oraz uwzględniająca olbrzymią rozpoznawalność Roberta Kubicy w światowym motorsporcie oraz w Polsce. Podpisana umowa dotyczy wykorzystania wizerunku sportowca i jego zaangażowania w działania promujące produkty i markę LOTOS poprzez wspólne wydarzenia marketingowe.

– Cieszymy się, że w trakcie obecnej krótkiej wizyty w Polsce mieliśmy okazję zrealizować sesję zdjęciową i nagraniową z Robertem. Jesteśmy zadowoleni z efektów tej pracy. Robert jak zawsze okazał moc wywiązując się doskonale z powierzonych mu zadań aktorskich –­ mówi Paweł Senator, dyrektor ds. marketingu Grupy LOTOS S.A. ­– Efekty tej pracy będzie można zobaczyć wkrótce, w ramach naszych działań promocyjnych związanych z marką Dynamic –­ dodaje.

Nowy ambasador, nowe smaki

Od początku czerwca na stacjach paliw sieci LOTOS dostępne są 3 rodzaje napoju energetycznego Dynamic. Odnowiono i ulepszono smak Classic – w czarnej puszce z czerwonym otwarciem. Do oferty wszedł nowy smak Mojito – w srebrnej puszce z zielonym otwarciem oraz kolejny nowy smak SugarFree – w złotej puszce z czarnym otwarciem.

Odświeżenie wyglądu puszki oraz wprowadzenie nowych smaków zostało poprzedzone analizą rynkową oraz badaniami konsumenckimi. Rozszerzenie linii napojów energetycznych Dynamic jest również odpowiedzią marki LOTOS na dynamicznie rosnący rynek tych produktów. Napoje Dynamic doskonale wpisują się w strukturę rynku energetyków.

– W ciągu pierwszych 5 miesięcy tego roku trzykrotnie zwiększyliśmy sprzedaż napoju energetycznego Dynamic. Udział Roberta Kubicy w promocji napojów Dynamic podkreśla najwyższą jakość tych produktów. Dzięki temu liczymy na jeszcze lepszy wynik w drugiej połowie roku – mówi Adam Pawłowicz, wiceprezes Zarządu ds. handlu spółki LOTOS Paliwa. – Prowadzimy także prace mające na celu rozszerzenie linii Dynamic o nowe produkty spożywcze. Jest to ważny element naszej strategii zakładającej istotne zwiększenie marży ze sprzedaży artykułów pozapliwowych w ciągu 5 lat.

Wizerunek Roberta Kubicy zastąpił na puszkach sylwetkę czarnej pantery, która od 10 lat widniała na opakowaniu napoju energetycznego Dynamic.

Źródło: LOTOS

www.grupalotos.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja STGU z Łódź Design Festival 2019
STGU odwiedziło Łódź Design Festival 2019 – hasło tegorocznej edycji to „dobre życie”. W świetle ostatnich alarmujących doniesień o dramatycznym stanie naszego środowiska naturalnego, hasło „dobre” jednoznacznie przywodzi na myśl „harmonijne, etyczne”, zamiast powiedzmy „luksusowe” czy „wygodne”. I rzeczywiście...
#Wciążzmieniamy – Coca-Cola kontra problemy środowiskowe i społeczne
Nie chcemy tylko produkować napojów. Chcemy dokonywać realnych zmian – ta myśl towarzyszy nowej kampanii Coca-Cola pod hasłem #WCIĄŻZMIENIAMY. Za jej sprawą marka chce stawić czoła zarówno problemom środowiskowym, jak i społecznym. Polska jest pierwszym krajem, w którym kampania zostanie uruchomiona.
Santander Bank Polska z wyróżnieniem za rebranding
Santander Bank Polska został wyróżniony w kategorii Marka Roku za wzorowo przeprowadzony rebranding i sprawną komunikację marki.
Olympus Tough TG-6: aparat kompaktowy gotowy na każdą przygodę
Olympus TG-6 to najnowszy, jeszcze bardziej funkcjonalny, kompaktowy aparat Tough. Tak jak inne modele z tej serii jest wodoodporny, a także odporny na pył, kurz, mróz, wstrząsy, upadki i zgniatanie. Wytrzymały TG-6 został wyposażony w system czujników, pozwala uchwycić najdrobniejsze szczegóły fotografowanych obiektów, gwarantuje doskonałą kolorystykę...
Sony na Targach Film Video Foto w Łodzi
Już w najbliższy czwartek, 23 maja, rozpoczną się XXII Targi Sprzętu Fotograficznego, Filmowego, Audio-Video oraz Technologii Multimedialnych. Targi w Łodzi to najważniejsze wydarzenie branżowe, które od ponad 20-stu lat przyciąga amatorów nowinek technologicznych. Podczas Targów odbędą się warsztaty, seminaria oraz ciekawe spotkania z ekspertami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764