logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Kubica w nowej kampanii Orlen Paczka

  PR 19.11.2021, przeczytano 973 razy
ilustracjastrzałka

ORLEN Paczka to sieć ponad 6 tysięcy punktów odbioru paczek, szybki czas dostawy, atrakcyjne lokalizacje i aż 3 dni na odbiór. W najnowszej kampanii promocyjnej PKN ORLEN, Robert Kubica prezentuje największe zalety tej nowej usługi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-kubica-w-nowej-kampanii-orlen-paczka,393829,artykul.html

Sieć „ORLEN Paczka” obecnie obejmuje około 1100 stacji ORLEN, ponad 1000 kiosków RUCHu, prawie 4000 punktów partnerskich oraz około 300 automatów paczkowych, które są dostępne przez całą dobę. W ramach usługi działa też specjalna aplikacja mobilna, która umożliwia śledzenie paczek oraz zdalne otwieranie skrytek.

- Usługa „ORLEN Paczka” wystartowała pod koniec września. PKN ORLEN konsekwentnie inwestuje w jej rozwój. W kolejnych latach planujemy dalszą, intensywną rozbudowę sieci punktów odbioru. Do końca 2022 roku będzie można skorzystać z ok. 2000 automatów paczkowych na terenie całego kraju oraz punktów partnerskich. ORLEN Paczka to ważny projekt, który wpisuje się w plan rozwoju naszej działalności detalicznej – mówi Patrycja Klarecka, Członek Zarządu PKN ORLEN ds. Sprzedaży Detalicznej.

Kampania z udziałem Roberta Kubicy potrwa do 23.12. Materiały promocyjne są dostępne w Internecie, mediach społecznościowych, w prasie, na billboardach i autobusach. Na antenie ogólnopolskich, jak i lokalnych rozgłośni można usłyszeć specjalnie przygotowane spoty radiowe.

Zgodnie z przyjętą strategią, PKN ORLEN do 2030 roku zainwestuje w ten segment ok. 11 mld zł, co przełoży się na wzrost EBITDA do ok. 5 mld zł rocznie. Jednocześnie PKN planuje kolejne inwestycje w operatora logistycznego usługi ORLEN Paczka, czyli firmę RUCH w celu podniesienia jakości oraz rozwoju samej usługi.

Kampanię przygotowała agencja Heart&Brain.

Źródło: PKN ORLEN

www.orlen.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764