logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Larsson objął stanowisko Chief Revenue Officera w Yieldbird

  PR 23.08.2019, przeczytano 182 razy

W sierpniu br. do zespołu Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów reklamowych wydawców, dołączył Robert Larsson. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiedzialny za wzrost przychodów firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-larsson-objal-stanowisko-chief-revenue-officera-w-yieldbird,383691,artykul.html

– Robert wnosi do Yieldbird ogromne doświadczenie międzynarodowe i wiedzę na temat rynku reklamy cyfrowej, która ma kluczowe znaczenie w jego nowej roli. Duże wrażenie wywarła na nas jego wszechstronność i bardzo dojrzałe podejście do branży reklamy programatycznej – mówi Marcin Ekiert, prezes zarządu i współtwórca Yieldbird.

Jako Chief Revenue Officer Robert Larsson zajmie się pełnym spektrum działań związanych z pozyskiwaniem przez spółkę przychodów. Będzie nadzorował działy sprzedaży, marketingu, partnerstwa biznesowe, a także zarządzania sukcesem klientów.

– Bardzo się cieszę, że mogę dołączyć do zespołu Yieldbird. Jestem pod wrażeniem skali wzrostu, którą firma utrzymuje od kilku lat i nie mogę się doczekać wchodzenia razem z nią na jeszcze wyższy poziom rozwoju – mówi Robert Larsson.

Robert Larsson był poprzednio dyrektorem sprzedaży w LumenRadio AB. Wcześniej był między innymi menedżerem sprzedaży w regionie EMEA w firmie Wide Orbit, gdzie był odpowiedzialny m.in. za rozwiązania z obszaru programmatic.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najpierw był czat na stronie internetowej funduszu, później kanał na YouTube, na którym prezentowano wywiady z klientami i relacje z wydarzeń organizowanych przez firmę, następnie powstał portal informacyjno-edukacyjny „Życie Seniora”, który stanowił dużo bardziej rozbudowaną wersję drukowanego magazynu wydawanego przez fundusz (pod tym samym...
Inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie
Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 roku – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6% - globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3%, co związane jest z przewidywanym na przyszły rok, wzrostem cen mediów o 6,1%.
Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
Konferencja PAP: przyszłość mediów to wiarygodność, personalizacja, innowacje
Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764