logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Lewandowski ambasadorem T-mobile Polska

  PR 17.08.2020, przeczytano 875 razy
ilustracja

T-Mobile Polska rozpoczyna współpracę z nowym ambasadorem marki. Został nim Robert Lewandowski, kapitan Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej oraz napastnik Bayernu Monachium, który dał się poznać z pasji i wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych celów. Wspólnie z T-Mobile i kibicami nowy ambasador będzie przeżywać nadchodzące wydarzenia sportowe i podkreślać, jak ważne jest stawianie na precyzję – zarówno na boisku, jak i w nowych technologiach. Równie istotna pozostaje konsekwencja w działaniach – a ta także łączy markę z Robertem Lewandowskim, znany piłkarz jest bowiem w T-Mobile od lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-lewandowski-ambasadorem-t-mobile-polska,388119,artykul.html

- T-Mobile, zgodnie ze strategią firmy, chce dzielić się z klientami tym, co najlepsze. Są to zarówno znakomite, dopracowane produkty czy usługi, jak i związana z nimi radość wynikająca z łączenia ludzi za sprawą technologii, usprawniania i ułatwiania ich życia. W tym celu codziennie pracujemy, stawiając ambicję, wytrwałość i pokorę na pierwszym miejscu. Jestem więc dumny, że możemy współpracować z ambasadorem, który reprezentuje właśnie te cechy. Robert Lewandowski jest niezwykle utalentowanym i pracowitym zawodnikiem. Wierzę, że razem zbudujemy solidną drużynę i wzmocnimy markę, którą Polacy pokochają nie tylko za jakość, lecz także za pozytywne emocje – powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska.

W ramach współpracy kapitan Reprezentacji Polski będzie brał udział w kampaniach promujących działania strategiczne marki, jak również kluczowe usługi z portfolio operatora. Pierwsza kampania reklamowa z udziałem nowego ambasadora rozpocznie się jeszcze w sierpniu 2020 r.

- Bardzo się cieszę z tego, że zostałem ambasadorem T-Mobile Polska. Firmy, z którą łączą mnie te same wartości. Pasja w dążeniu do celu, ambicja, a także gra w duchu fair play to cechy bliskie mojemu sercu – skomentował Robert Lewandowski. - Zawsze chcę dawać z siebie wszystko i grać z najlepszymi. Wierzę, że dzięki wspólnej pracy naszej magentowej drużyny osiągniemy sukces – dodał.

Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Tak prawdę mówiąc zawsze zastanawiał mnie fenomen zatrudniania celebrytów jako ambasadorów marki. Przynajmniej na mnie to nigdy nie działało.

avatar użytkownika
,

Być może podchodzisz do zakupów racjonalniej niż przeciętny odbiorca. Jednak dla tych, dla których decyzja zakupowa ma również prestiżowy lub wizerunkowy wymiar (bardzo wielu ludzi kieruje się niemal wyłącznie tymi kryteriami) świadomość, że używa się czegoś co pochwalił znany celebryta miewa kolosalne znaczenie. Zamiast budować taki rodzaj stosunku do marki, który pozwala działać na te nieracjonalne składniki decyzji zakupowej mozolnie i latami - jak robi to np. Apple - można pójść na skróty i zatrudnić celebrytę. Efekt też jest oczywiście odpowiednio krótki, ale w wypadku wielu kampanii w niczym to nie przeszkadza.  

,

Jeśli już, to aspiracyjny.
Zwykle bez pokrycia w rzeczywistości, często na kreskę.
  

avatar użytkownika
,

Aspekt aspiracyjny jest wśród motywacji prestiżowych i wizerunkowych zapewne najczęstszy. W kampanii jest istotne aby zaspokoić go w sposób przekonujący, a nie znajdujący pokrycie w rzeczywistości, zwłaszcza że komunikacja tego typu dotyczy kwestii dyskusyjnych i trudnych do obiektywnej oceny.  

,

Tyle, że rozdźwięk między aspiracjami a rzeczywistością jest coraz większy.
A prestiż celebrytów nie rośnie tak szybko, żeby go zniwelować.

I na końcu zostaje Kowalski, z telefonem na który go nie stać i abonamentem, którego nie potrzebuje.
  

avatar użytkownika
,

To dwie różne kwestie, Druga nie dotyczy tematu dyskusji, a pierwsza jest kwestią subiektywnej oceny. Jeżeli Lewandowski nie jest dla Ciebie godnym naśladowania wzorcem jeśli chodzi o status, to być może nie należysz do grona adresatów tej kampanii?  

,

Żeby oceniać sens zatrudniania ludzi pokroju Lewandowskiego, nie trzeba być w grupie docelowej.  

avatar użytkownika
,

Oczywiście, wystarczy być specjalistą umiejącym ocenić jak taka postać zostanie przez grupę docelową odebrana i oceniona.  

,

W istocie. A że Signs to portal dla specjalistów, więc ich nie brakuje i mogą sobie podyskutować.  

avatar użytkownika
,

Specjalistę poznać po tym że opiera się na twardych danych. Masz takie dane pokazujące że Lewandowski nie będzie skuteczny w tej grupie docelowej?  

,

Specjalistę poznać po tym, że rozdziela zabawę od pracy.

Płacisz za analizy i komentarze?
Jak zaczniesz, to porozmawiamy o liczbach i danych.
  

avatar użytkownika
,

Jednym słowem sugerujesz że swój komentarz opierasz na liczbach, że masz do nich dostęp, tyle że ich nie ujawnisz jak nie zapłacimy?  

,

Sugeruję, żebyś przestał prosić ludzi, by wykonali dla Ciebie darmową pracę.

  

avatar użytkownika
,

Nikt Cię o nic nie prosi. Chodzi wyłącznie o to by uprzedzić pozostałych czytających tę dyskusję, że Twoja ciągła krytyka wszystkiego i wszystkich nie opiera się na żadnej wiedzy i rzetelnych danych, ale że należy ją traktować jako czysto emocjonalną reakcję.  

,

Jest mi niezmiernie przykro, ale Twoja agresja słowna niewiele zmienia.
Analizy i komentarze oparte na danych, piszę wyłącznie odpłatnie.

  

avatar użytkownika
,

I niech tak zostanie.  

,

To jest raczej oczywiste.

Ale na forum jest mnóstwo specjalistów gotowych pisać za darmo.
Popytaj, może ktoś się skusi.
  

avatar użytkownika
,

Trochę kokietujesz nas chyba. Niby nie piszesz - a stale piszesz...  

,

Mylisz się w podstawowych rzeczach.
Ale nie licz na bezpłatne tłumaczenie.
  

avatar użytkownika
,

Kokiet nie przyzna się przecież do kokietowania. Ale miło być kokietowanym.  

,

Ale, że Lewandowski to kokiet?  

avatar użytkownika
,

Koklet. A raczej ciacho. Tak mówią.  

,

A Lewandowska?
Na mieście mówią, że się nalewa z grubych, że są grubi?
  

avatar użytkownika
,

Ona też występuje w reklamach?  

,

Ale czemu unikasz odpowiedzi na pytanie o Lewandowską?  

avatar użytkownika
,

My się nie możemy tutaj nią zajmować jeśli ona nie zajmuje się reklamą. Nie jesteśmy pudelkiem.  

,

Zajmuje się reklamą samej siebie.
A jej mąż ma agencję reklamową, zajmującą się nią.

Czyli nie pudelek a branża.
  

avatar użytkownika
,

Nepotyzm jednym słowem.  

Najnowsze w tym dziale

ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
Velobank z kampanią „Świat bardziej Velo”
VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764