logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Lewandowski i piłkarze Bayern Monachium w kampanii rekrutacyjnej DHL Supply Chain

  PR 02.04.2019, przeczytano 510 razy
ilustracjastrzałka

DHL Supply Chain to operator logistyczny, będący częścią globalnej GRUPY logistycznej DP DHL. Na polskim rynku DHL Supply Chain działa od 2002 roku zatrudniając ponad 3000 pracowników. W związku z intensywnym rozwojem, firma zatrudni do końca roku ponad 1000 osób – głównie na stanowiska magazynierów, operatorów wózków widłowych, osób na stanowiska team leaderów, a także do działów operacyjnych: IT, HR czy księgowości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-lewandowski-i-pilkarze-bayern-monachium-w-kampanii-rekrutacyjnej-dhl-supply-chain,381913,artykul.html

- Rok 2018 był wyjątkowy – pełen wyzwań, sukcesów i intensywnego rozwoju firmy. Jesteśmy dumni z kontraktów podpisanych z naszymi klientami – między innymi Zalando czy PEPCO, dzięki którym nasz rozwój jest możliwy. Obsługa logistyczna i dostarczenie rozwiązań naszym klientom do których się zobowiązaliśmy jest dla nas kluczowe – dlatego rozpoczynamy intensywną rekrutację pracowników do naszego, rosnącego w niezwykle szybkim tempie zespołu. - mówi Piotr Okurowski, Dyrektor Zarządzający DHL Supply Chain w Polsce.

DHL Supply Chain rozpoczyna rekrutację w pierwszej kolejności do swoich lokalizacji w Sosnowcu, Łodzi, Głuchowie k/Łodzi i k/Poznania. Każdy pracownik podpisuje stałą umowę na pełen etat, a poza wynagrodzeniem otrzymuje też dodatkowe benefity. Może liczyć na premie, prywatną opiekę medyczną, korzystać z karty MultiSport, pozwalającej na dofinansowanie wyjść na basen czy do siłowni. Firma zapewnia również „wczasy pod gruszą” i możliwość grupowego ubezpieczenia. 

- Aktywność fizyczna i promowanie zdrowego trybu życia wśród naszych pracowników jest niezwykle ważne. Podziwiamy pasję i zaangażowanie z jaką nasi koledzy biorą udział w różnego rodzaju zawodach, biegach, czy też grają w drużynie piłkarskiej DHL zdobywając wspaniałe trofea w turniejach. Dlatego w naszej kampanii zdecydowaliśmy się użyć wizerunku Roberta Lewandowskiego, zawodnika drużyny Bayern München, którą DHL wspiera od wielu lat. Sukces Roberta, a także drużyny Bayern München, to kompilacja ciężkiej pracy, poświecenia, ale także niezwykłej pasji, jaką każdego dnia zawodnicy wkładają w swoją pracę. Te ideały są nam bliskie również w DHL i wierzymy, że zachęcą kandydatów do dołączenia do naszej DHL-owej drużyny - dodaje Piotr Okurowski, Dyrektor Zarządzający DHL Supply Chain w Polsce.

Źródło: DHL Supply Chain

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764