logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Lewandowski i Tomasz Kot w reklamie T-Mobile

  PR 01.06.2016, przeczytano 3697 razy
ilustracjastrzałka

Do drużyny T-Mobile dołączył Robert Lewandowski. Kapitan reprezentacji Polski w wspólnie z Tomaszem Kotem śpiewająco zareklamuje benefity najlepszej sieci T-Mobile. Z piłkarskiego boiska usłyszymy melodię znanego hitu „Blurred Lines” w wyjątkowym wykonaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-lewandowski-i-tomasz-kot-w-reklamie-t-mobile,28753,artykul.html

Certyfikat „Best in test”, przyznany T-Mobile w badaniu jakości sieci przeprowadzonym przez niezależny ośrodek badawczy P3 Communications, potwierdza, że oferuje on swoim klientom usługi oparte o sieć najwyższej jakości. Także raport UKE daje operatorowi czołową lokatę w zakresie usług głosowych oraz opartych o transmisję danych. T-Mobile konsekwentnie zwiększa zasięg bezprzewodowego Internetu w technologii LTE – z superszybkiego łącza korzysta już 90% populacji kraju. Naturalnie więc najlepsza sieć stanowi motyw przewodni nowej kampanii reklamowej operatora.

Najnowsza, ogólnopolska kampania reklamowa rozpocznie się 1 czerwca. Spoty reklamowe utrzymane są w lubianym i popularnym formacie „Hit od T-Mobile”. Tym razem  nawiązują do tematyki piłkarskiej.

Główny spot reklamowy przygotowano w wersji 45-cio i 30-to sekundowej. W rytmie popularnego wakacyjnego hitu „Blurred Lines” Robina Thicke'a, zobaczymy zmagania dwóch drużyn – Roberta Lewandowskiego i Tomasza Kota. Obaj kapitanowie „prężą muskuły” i walczą o prymat na boisku, dopóki nie odkryją, że grają w jednej drużynie – obaj są w T-Mobile! Oni już wiedzą, że warto korzystać z superszybkiego Internetu w najlepszej sieci za pośrednictwem najnowocześniejszych smartfonów z gwarancją najniższej ceny.

Najnowszą produkcję uzupełnia 15-sekundowy spot  produktowy, prezentujący  ofertę gwarancji  najniższych  cen na smartfony Huawei. 

Pokaż, że jesteś kotem!

T-Mobile po raz kolejny stawia na mocne i zasięgowe działania w social mediach. Operator przygotował konkurs organizowany przy udziale popularnych i lubianych influencerów, którego przebieg obserwować będzie można za pośrednictwem uruchomionego wraz ze startem kampanii specjalnego serwisu www (www.jestemkotem.pl).

Równolegle prowadzony będzie piłkarski konkurs w punktach sprzedaży T-Mobile, w którym będą mogli brać udział także klienci innych operatorów. Do wygrania będą atrakcyjne nagrody, w tym bilety na mecz z udziałem bohatera kampanii – Roberta Lewandowskiego oraz spotkanie z nim.

Kampania obejmuje także działania w radiu, Internecie (display, mobile, jak również VOD), OOH oraz w salonach operatora. Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a za planowanie, zakup mediów oraz kreacje internetowe odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG). Za działania w mediach społecznościowych odpowiada Agencja Warszawa. Przygotowaniem  materiałów BTL zajęła się agencja G7.


Źródło: T-Mobile

www.t-mobile.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764