logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Lewandowski wspiera program UNICEF Polska „Prezenty bez Pudła”

  PR 04.05.2021, przeczytano 674 razy
ilustracja

Czy prezent może uratować życie dziecka? Tak! W programie UNICEF Polska „Prezenty bez Pudła” każdy może podarować konkretny produkt humanitarny najbardziej potrzebującym dzieciom na świecie. Od dziś program wspiera Ambasador Dobrej Woli UNICEF, Robert Lewandowski. „Prezenty bez Pudła” najlepiej prezentują się w użyciu! – to hasło kampanii promującej program.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-lewandowski-wspiera-program-unicef-polska-_prezenty-bez-pudla_,391314,artykul.html

Miliony dzieci na świecie żyją w ubóstwie, bez dostępu do podstawowych produktów i świadczeń, w tym edukacji, opieki medycznej czy pomocy żywnościowej. Plecaki szkolne, apteczki pierwszej pomocy, szczepionki, moskitiery, a nawet namioty – te wszystkie produkty UNICEF od lat dostarcza dzieciom w potrzebie.

- Wielu najmłodszych na świecie potrzebuje naszej pomocy. Takim dzieciom pomoc niesie UNICEF. Zdecydowałem się wesprzeć program UNICEF Polska „Prezenty bez Pudła”, bo wierzę, że razem możemy poruszyć serca Polaków oraz nieść pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom na świecie - mówi Robert Lewandowski, Ambasador Dobrej Woli UNICEF.

Jako to działa?

UNICEF Polska od 10 lat prowadzi program „Prezenty bez pudła”. Na stronie prezentybezpudla.pl można znaleźć produkty humanitarne, które organizacja dostarcza najmłodszym. Każdy może wybrać konkretny prezent-produkt humanitarny, który chce podarować potrzebującym dzieciom. Następnie przekazuje organizacji darowiznę, zaś pracownicy UNICEF w imieniu Darczyńcy kupują i dostarczają produkt tam, gdzie jest obecnie najbardziej potrzebny.

- „Prezenty bez Pudła” to najlepszy sposób na wsparcie działań UNICEF na całym świecie. Wszystkie prezenty-produkty pomagają dzieciom, które cierpią z powodu głodu, chorób czy kryzysów humanitarnych. Każdy rodzic z krajów rozwijających się marzy o takim prezencie dla swojego dziecka. Z UNICEF mają Państwo pewność, że te prezenty-produkty dotrą do najbardziej potrzebujących dzieci - mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska.

- Wejdź na stronę prezentybezpudla.pl i podaruj konkretny produkt humanitarny potrzebującym dzieciom. Twoja pomoc może uratować zdrowie i życie dziecka oraz dać mu szansę na lepszą przyszłość! - apeluje Robert Lewandowski.

Źródło: Stowarzyszenie UNICEF Polska

www.unicef.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764