logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Litera przechodzi z Morele.net do agencji Intellect

  PR 12.02.2019, przeczytano 717 razy

Agencja Intellect pozyskała Roberta Literę na stanowisko Dyrektora Handlowego. Przechodzi on z morele.net, gdzie kierował działem sprzedaży projektowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-litera-przechodzi-z-morele.net-do-agencji-intellect,381208,artykul.html

Robert Litera, na stanowisku Dyrektora Handlowego, będzie odpowiadał za koordynację i budowę kompleksowej strategii sprzedaży agencji Intellect, zwiększenie sprzedaży produktów „pudełkowych”, pozyskiwanie nowych klientów, a także za współpracę z obecnymi partnerami biznesowymi. Jest to nowe stanowisko w agencji Intellect.

Wcześniej Robert Litera przez 7 lat pracował w spółce morele.net, która zajmuje się sprzedażą elektroniki użytkowej przez internet i jest jedną z największych firm e-commerce w Polsce. Zajmował się tam kierowaniem działem sprzedaży projektowej, w tym m.in. nadzorem nad współpracą z producentami i dystrybutorami z segmentu IT, jak również prowadzeniem negocjacji, spotkań biznesowych oraz budowaniem relacji z kluczowymi kooperantami.

Robert Litera jest absolwentem Marketingu i Logistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prywatnie pasjonuje się jazdą MTB.

Źródło: Intellect

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764