logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Litera przechodzi z Morele.net do agencji Intellect

  PR 12.02.2019, przeczytano 302 razy

Agencja Intellect pozyskała Roberta Literę na stanowisko Dyrektora Handlowego. Przechodzi on z morele.net, gdzie kierował działem sprzedaży projektowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-litera-przechodzi-z-morele.net-do-agencji-intellect,381208,artykul.html

Robert Litera, na stanowisku Dyrektora Handlowego, będzie odpowiadał za koordynację i budowę kompleksowej strategii sprzedaży agencji Intellect, zwiększenie sprzedaży produktów „pudełkowych”, pozyskiwanie nowych klientów, a także za współpracę z obecnymi partnerami biznesowymi. Jest to nowe stanowisko w agencji Intellect.

Wcześniej Robert Litera przez 7 lat pracował w spółce morele.net, która zajmuje się sprzedażą elektroniki użytkowej przez internet i jest jedną z największych firm e-commerce w Polsce. Zajmował się tam kierowaniem działem sprzedaży projektowej, w tym m.in. nadzorem nad współpracą z producentami i dystrybutorami z segmentu IT, jak również prowadzeniem negocjacji, spotkań biznesowych oraz budowaniem relacji z kluczowymi kooperantami.

Robert Litera jest absolwentem Marketingu i Logistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prywatnie pasjonuje się jazdą MTB.

Źródło: Intellect

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości od Canon na Festiwaludruku.pl
Tradycyjnie już w połowie września (18-19.09) przedstawiciele branży poligraficznej i reklamowej spotkają się w warszawskiej hali EXPO XXI. FestiwalDruku.pl to bowiem jedno z największych wydarzeń poświęconych kreatywnym rozwiązaniom poligraficznym dla niemal każdej branży. W tym roku gwiazdą na stoisku Canon (stoisko E5) będzie najnowsza wersja drukarki rolowej Océ...
Z dniem 1 sierpnia 2019 r. agencja Quality Public Relations rozpoczęła obsługę komunikacyjną marek: Tygryski, Crunlight i Łapsy, należących do firmy TBM Sp. z o.o.   
Dobiegła końca kampania „Trzeźwo Myślę”, promująca odpowiedzialną konsumpcję alkoholu
Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” w trzeciej edycji byli Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat, Karolina Pilarczyk – pierwsza polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie i ambasadorka serwisu Moto.pl oraz Kasia Bigos – znana trenerka fitness, Mistrzyni Polski i Europy w pole...
Epson Surecolor S Series – system prowadzenia materiałów AD-ATC
Drukarki marki EPSON z serii SureColor S to precyzyjne i wydajne urządzenia, które doskonale sprawdzają się w produkcji wielkoformatowych wydruków reklamowych. EPSON, projektując serię SureColor S, za priorytetowe uznał zastosowane rozwiązań umożliwiających operatorowi minimalną potrzebę ingerencji w proces druku, przy zachowaniu optymalnej stabilności urządzenia....
Unique One promuje wspólną akcję Nestle i portalu Answear
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg i odpowiada za obsługę akcji marki NESCAFÉ (Nestlé Polska) z portalem modowym Answear.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764