logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Litera przechodzi z Morele.net do agencji Intellect

  PR 12.02.2019, przeczytano 458 razy

Agencja Intellect pozyskała Roberta Literę na stanowisko Dyrektora Handlowego. Przechodzi on z morele.net, gdzie kierował działem sprzedaży projektowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-litera-przechodzi-z-morele.net-do-agencji-intellect,381208,artykul.html

Robert Litera, na stanowisku Dyrektora Handlowego, będzie odpowiadał za koordynację i budowę kompleksowej strategii sprzedaży agencji Intellect, zwiększenie sprzedaży produktów „pudełkowych”, pozyskiwanie nowych klientów, a także za współpracę z obecnymi partnerami biznesowymi. Jest to nowe stanowisko w agencji Intellect.

Wcześniej Robert Litera przez 7 lat pracował w spółce morele.net, która zajmuje się sprzedażą elektroniki użytkowej przez internet i jest jedną z największych firm e-commerce w Polsce. Zajmował się tam kierowaniem działem sprzedaży projektowej, w tym m.in. nadzorem nad współpracą z producentami i dystrybutorami z segmentu IT, jak również prowadzeniem negocjacji, spotkań biznesowych oraz budowaniem relacji z kluczowymi kooperantami.

Robert Litera jest absolwentem Marketingu i Logistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prywatnie pasjonuje się jazdą MTB.

Źródło: Intellect

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764