logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Litera przechodzi z Morele.net do agencji Intellect

  PR 12.02.2019, przeczytano 250 razy

Agencja Intellect pozyskała Roberta Literę na stanowisko Dyrektora Handlowego. Przechodzi on z morele.net, gdzie kierował działem sprzedaży projektowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-litera-przechodzi-z-morele.net-do-agencji-intellect,381208,artykul.html

Robert Litera, na stanowisku Dyrektora Handlowego, będzie odpowiadał za koordynację i budowę kompleksowej strategii sprzedaży agencji Intellect, zwiększenie sprzedaży produktów „pudełkowych”, pozyskiwanie nowych klientów, a także za współpracę z obecnymi partnerami biznesowymi. Jest to nowe stanowisko w agencji Intellect.

Wcześniej Robert Litera przez 7 lat pracował w spółce morele.net, która zajmuje się sprzedażą elektroniki użytkowej przez internet i jest jedną z największych firm e-commerce w Polsce. Zajmował się tam kierowaniem działem sprzedaży projektowej, w tym m.in. nadzorem nad współpracą z producentami i dystrybutorami z segmentu IT, jak również prowadzeniem negocjacji, spotkań biznesowych oraz budowaniem relacji z kluczowymi kooperantami.

Robert Litera jest absolwentem Marketingu i Logistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prywatnie pasjonuje się jazdą MTB.

Źródło: Intellect

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation zrealizowała Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja...
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764