logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Litera przechodzi z Morele.net do agencji Intellect

  PR 12.02.2019, przeczytano 176 razy

Agencja Intellect pozyskała Roberta Literę na stanowisko Dyrektora Handlowego. Przechodzi on z morele.net, gdzie kierował działem sprzedaży projektowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-litera-przechodzi-z-morele.net-do-agencji-intellect,381208,artykul.html

Robert Litera, na stanowisku Dyrektora Handlowego, będzie odpowiadał za koordynację i budowę kompleksowej strategii sprzedaży agencji Intellect, zwiększenie sprzedaży produktów „pudełkowych”, pozyskiwanie nowych klientów, a także za współpracę z obecnymi partnerami biznesowymi. Jest to nowe stanowisko w agencji Intellect.

Wcześniej Robert Litera przez 7 lat pracował w spółce morele.net, która zajmuje się sprzedażą elektroniki użytkowej przez internet i jest jedną z największych firm e-commerce w Polsce. Zajmował się tam kierowaniem działem sprzedaży projektowej, w tym m.in. nadzorem nad współpracą z producentami i dystrybutorami z segmentu IT, jak również prowadzeniem negocjacji, spotkań biznesowych oraz budowaniem relacji z kluczowymi kooperantami.

Robert Litera jest absolwentem Marketingu i Logistyki na Uniwersytecie Jagiellońskim. Prywatnie pasjonuje się jazdą MTB.

Źródło: Intellect

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carat, Isobar oraz DDS (Dentsu Aegis Network Polska) obsługują komunikacyjnie markę Bell.
RTB House otwiera Creatives Lab
RTB House, globalna firma specjalizująca się w innowacyjnych technologiach marketingowych otwiera – Creatives Lab. Jednostka skupi się na rozwoju dynamicznych kreacji, zwiększeniem ich efektywności oraz rozszerzeniem wachlarza dostępnych formatów, które będą lepiej odpowiadać na potrzeby brandingowe klientów.
Sharp Europe z dumą informuje, że wielofunkcyjne urządzenie cyfrowe A4 do druku czarno-białego MX-B455W / MX-B355W zdobyło Nagrodę iF Design Award 2019. Jest to jedna z najbardziej liczących się na świecie nagród za wzornictwo produktowe.
Kampania Hospicjum Promyczek w 2019
W lutym Fundacja Domowe Hospicjum Dziecięce „Promyczek” ruszyła z outdoorową kampanią społeczną promującą przekazywanie 1 % podatku. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
Polski Car Wrapping ma nowego mistrza
Podczas zeszłotygodniowych targów RemaDays, które odbyły się w podwarszawskim Nadarzynie w dniach 13-15.02 wyłoniono zwycięzcę dziewiątej edycji Polish Car Wrap Championship. Został nim Andrzej Serwin z firmy Asfoll Profesjonalne Centrum Folii. Tegoroczna edycja konkursu przyciągnęła zarówno wielu specjalistów, ale też amatorów car wrappingu....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764