logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Mazur w agencji Dziadek do orzechów

  PR 15.03.2019, przeczytano 327 razy

Do zespołu agencji reklamowej Dziadek do orzechów dołączył Robert Mazur jako new business manager. Jego zatrudnienie jest związane z poszerzaniem działań nakierowanych na pozyskanie nowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-mazur-w-agencji-dziadek-do-orzechow,381647,artykul.html

Robert Mazur posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w branży reklamowej w zakresie pozyskiwania nowych klientów, obsługi i zarządzania projektami ATL, BTL oraz interactive. Do Dziadka do orzechów przeszedł z agencji reklamowej Schulz brand friendly, w której pracował cztery lata na stanowisku account managera. Do jego klientów należeli między innymi Essilor Polska, Hasco-Lek, Jurajska, Grupa Maspex, Mitsubishi Motors Poland, OSM Piątnica.

Do jego obowiązków w Dziadku do orzechów należy kontakt z nowymi klientami agencji, budowanie i rozwijanie relacji oraz planowanie i koordynacja pracy przy projektach przetargowych.

Wśród klientów agencji Dziadek do orzechów znaleźli się już m.in. Kérastase, L’Oreal Professionnel, Sobieski Vodka, Urząd Miasta Krakowa, Zakład Mleczarski Lumiko, BGŻ BNP Paribas, Kopalnia Soli Wieliczka oraz I.D.C. Polonia.

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z nową, rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Dużo dobrego w małym formacie – czyli nowe Miniczekolady z Wawelu
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made z nowym spotem dla D-Vitum z udziałem Magdaleny Różczki
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764