logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Mazur w agencji Dziadek do orzechów

  PR 15.03.2019, przeczytano 272 razy

Do zespołu agencji reklamowej Dziadek do orzechów dołączył Robert Mazur jako new business manager. Jego zatrudnienie jest związane z poszerzaniem działań nakierowanych na pozyskanie nowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-mazur-w-agencji-dziadek-do-orzechow,381647,artykul.html

Robert Mazur posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w branży reklamowej w zakresie pozyskiwania nowych klientów, obsługi i zarządzania projektami ATL, BTL oraz interactive. Do Dziadka do orzechów przeszedł z agencji reklamowej Schulz brand friendly, w której pracował cztery lata na stanowisku account managera. Do jego klientów należeli między innymi Essilor Polska, Hasco-Lek, Jurajska, Grupa Maspex, Mitsubishi Motors Poland, OSM Piątnica.

Do jego obowiązków w Dziadku do orzechów należy kontakt z nowymi klientami agencji, budowanie i rozwijanie relacji oraz planowanie i koordynacja pracy przy projektach przetargowych.

Wśród klientów agencji Dziadek do orzechów znaleźli się już m.in. Kérastase, L’Oreal Professionnel, Sobieski Vodka, Urząd Miasta Krakowa, Zakład Mleczarski Lumiko, BGŻ BNP Paribas, Kopalnia Soli Wieliczka oraz I.D.C. Polonia.

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764