logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Mazur w agencji Dziadek do orzechów

  PR 15.03.2019, przeczytano 419 razy

Do zespołu agencji reklamowej Dziadek do orzechów dołączył Robert Mazur jako new business manager. Jego zatrudnienie jest związane z poszerzaniem działań nakierowanych na pozyskanie nowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-mazur-w-agencji-dziadek-do-orzechow,381647,artykul.html

Robert Mazur posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w branży reklamowej w zakresie pozyskiwania nowych klientów, obsługi i zarządzania projektami ATL, BTL oraz interactive. Do Dziadka do orzechów przeszedł z agencji reklamowej Schulz brand friendly, w której pracował cztery lata na stanowisku account managera. Do jego klientów należeli między innymi Essilor Polska, Hasco-Lek, Jurajska, Grupa Maspex, Mitsubishi Motors Poland, OSM Piątnica.

Do jego obowiązków w Dziadku do orzechów należy kontakt z nowymi klientami agencji, budowanie i rozwijanie relacji oraz planowanie i koordynacja pracy przy projektach przetargowych.

Wśród klientów agencji Dziadek do orzechów znaleźli się już m.in. Kérastase, L’Oreal Professionnel, Sobieski Vodka, Urząd Miasta Krakowa, Zakład Mleczarski Lumiko, BGŻ BNP Paribas, Kopalnia Soli Wieliczka oraz I.D.C. Polonia.

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764