logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Olszewski w Result Media

  PR 14.05.2018, przeczytano 454 razy

Result Media, agencja marketingu internetowego, wzmacnia swoje struktury i przebudowuje dział obsługi klienta. Wraz z początkiem maja do zespołu dołączył Robert Olszewski, obejmując stanowisko client service director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-olszewski-w-result-media,36479,artykul.html

Robert Olszewski zastąpi na tym stanowisku Magdalenę Stefaniak i zajmie się organizacją pracy działu obsługi klienta, wdrażaniem właściwych struktur i procesów oraz prowadzeniem efektywnego zarządzania kampaniami. Dodatkowo, będzie prowadzić procesy rekrutacyjne na specjalistyczne stanowiska, a także rozwijać zakres kompetencyjny zespołu obsługi klienta w zakresie raportowania i rozliczania kampanii.   

- Cieszy nas fakt, że do naszego zespołu dołączył Robert. To ekspert z ogromnym doświadczeniem na rynku reklamowym oraz cenną wiedzą, które pomogą nam utrzymać wysoki poziom obsługi klienta. Jego pojawienie się jest znakiem na dynamiczny i ciągły rozwój naszej agencji – komentuje Konrad Spoczyński, CEO Result Media.

W ponad 13-letniej karierze w branży reklamy internetowej, Robert Olszewski współpracował z bardzo wieloma klientami reprezentującymi szerokie spektrum branż. Doświadczenie zawodowe zdobywał w CR Media, ClickAd oraz ARBOmedia (obecnie Ströer Digital Media), gdzie kierował działem sprzedaży bezpośredniej. Pracował również w Online Advertising Network (OAN) jako Partner Zarządzający. W ostatnim czasie był związany z Data Exchanger, gdzie pracował na stanowisku dyrektora sprzedaży. Olszewski jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Marketing.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764