logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Olszewski w Result Media

  PR 14.05.2018, przeczytano 202 razy

Result Media, agencja marketingu internetowego, wzmacnia swoje struktury i przebudowuje dział obsługi klienta. Wraz z początkiem maja do zespołu dołączył Robert Olszewski, obejmując stanowisko client service director.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-olszewski-w-result-media,36479,artykul.html

Robert Olszewski zastąpi na tym stanowisku Magdalenę Stefaniak i zajmie się organizacją pracy działu obsługi klienta, wdrażaniem właściwych struktur i procesów oraz prowadzeniem efektywnego zarządzania kampaniami. Dodatkowo, będzie prowadzić procesy rekrutacyjne na specjalistyczne stanowiska, a także rozwijać zakres kompetencyjny zespołu obsługi klienta w zakresie raportowania i rozliczania kampanii.   

- Cieszy nas fakt, że do naszego zespołu dołączył Robert. To ekspert z ogromnym doświadczeniem na rynku reklamowym oraz cenną wiedzą, które pomogą nam utrzymać wysoki poziom obsługi klienta. Jego pojawienie się jest znakiem na dynamiczny i ciągły rozwój naszej agencji – komentuje Konrad Spoczyński, CEO Result Media.

W ponad 13-letniej karierze w branży reklamy internetowej, Robert Olszewski współpracował z bardzo wieloma klientami reprezentującymi szerokie spektrum branż. Doświadczenie zawodowe zdobywał w CR Media, ClickAd oraz ARBOmedia (obecnie Ströer Digital Media), gdzie kierował działem sprzedaży bezpośredniej. Pracował również w Online Advertising Network (OAN) jako Partner Zarządzający. W ostatnim czasie był związany z Data Exchanger, gdzie pracował na stanowisku dyrektora sprzedaży. Olszewski jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Marketing.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764