Data Exchanger, ekspert w dziedzinie danych i twórca platformy DMP, wzmacnia swoje struktury i stawia na sprzedaż. Wraz z początkiem roku do zespołu dołączył Robert Olszewski, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży.
W ponad 12-letniej karierze w branży reklamy internetowej, Robert Olszewski zrealizował ponad 2 tys. kampanii online. Doświadczenie zawodowe zdobywał w CR Media, ClickAd oraz ARBOmedia (obecnie Ströer Digital Media), gdzie kierował działem sprzedaży bezpośredniej. W ostatnim czasie był on związany z Online Advertising Network (OAN) jako Partner Zarządzający. Olszewski jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego na kierunku Marketing.
- Początek nowego roku to w wielu firmach okres intensywnych działań sprzedażowych, szczególnie w branży marketingowej. Powiększenie zespołu Data Exchanger o tak doświadczonego eksperta, jakim jest Robert, pozwoli nam z sukcesem realizować bardzo intensywną i wymagającą strategię rozwoju spółki, którą założyliśmy na najbliższe lata – komentuje Grzegorz Sławatyński, prezes zarządu Little Big Data.
Źródło: Data Exchanger