logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Sobotnik Dyrektorem Marketingu w AkzoNobel

  PR 20.08.2024, przeczytano 581 razy
ilustracja
Robert Sobotnik

AkzoNobel Decorative Paints w regionie EMEA ogłosił istotne zmiany w strukturach firmy. Już niebawem Paweł Sobalak i Robert Sobotnik, związani z AkzoNobel od wielu lat, zaczną pełnić nowe funkcje w swoich zespołach Farb dekoracyjnych. Paweł Sobalak obejmie stanowisko Dyrektora Sprzedaży, a jego funkcję Dyrektora Marketingu przejmie Robert Sobotnik.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-sobotnik-dyrektorem-marketingu-w-akzonobel,405391,artykul.html

Robert Sobotnik objął właśnie stanowisko Dyrektora Marketingu na Polskę w Dziale Marketingu EMEA Decorative Paints.

Cieszę się z powrotu do lokalnych struktur AkzoNobel i możliwości kontynuowania ścieżki wzrostu naszego biznesu w Polsce. Wierzę, że wniosę świeże spojrzenie, liczne inspiracje, a także najlepsze praktyki z rynków zagranicznych. Liczę, że wraz bardzo dobrym zespołem, opiekującym się naszymi flagowymi markami, takimi jak Dulux, Sadolin, Hammerite, Nobiles, będziemy dalej rozwijać nasze działania marketingowe i umacniać pozycję rynkową” – mówi Robert Sobotnik, Dyrektor Marketingu na Polskę, AkzoNobel, Decorative Paints w regionie EMEA.

Związany z AkzoNobel od 2011, zajmował się rozwojem marek lokalnych oraz globalnych (Dulux), zarówno w segmentach B2C, jak i B2B, odpowiadając za liczne kampanie reklamowe, wdrożenia innowacji produktowych oraz optymalizacje portfolio marek. Posiada również kilkuletnie doświadczenie w obszarze Category Managementu i wprowadzenia nowoczesnych rozwiązań shopperowych we współpracy z klientami z rynków nowoczesnego i tradycyjnego.  

Zanim rozpoczął pracę w AkzoNobel, związany był z firmami Mondelēzi Nestlé, gdzie również zajmował się marketingiem.

Nowe stanowisko obejmie także Paweł Sobalak, który od września br. będzie pełnił funkcję Dyrektora Sprzedaży AkzoNobel Decorative Paints w Polsce. W nowej roli odpowiadać będzie za zespoły sprzedaży i operacji handlowych.

Otwieramy nowy rozdział zarówno dla mnie, jak i dla naszej firmy. Wierzę że moje wieloletnie doświadczenie w marketingu i sprzedaży pozwoli kontynuować dynamiczny rozwój naszego biznesu. Wspólnie z doświadczonym zespołem sprzedaży, który wie jak wygrywać, doskonale rozumie potrzeby rynku i klientów, z pewnością sprostamy nadchodzącym wyzwaniom” – komentuje Paweł Sobalak

Paweł Sobalak jest związany z firmą AkzoNobel od trzynastu lat, piastując różne stanowiska, w tym kierownicze. Odpowiadał m.in. za największych, kluczowych klientów, a przez ostatnie pięć lat za marketing farb dekoracyjnych w Polsce. Nadzorował wdrożenie z sukcesem nowych produktów takich jak Dulux Professional, Dulux EasyCare+, Dulux Ambiance Ceramic oraz rozwój oferty farb wodnych w kategorii emalii i drewna. Był odpowiedzialny za rozwój marek Dulux, Sadolin oraz Hammerite
i Nobiles,. Paweł Sobalak został również powołany na stanowisko Członka Zarządu AkzoNobel Decorative Paints oraz Polskiego Związku Producentów Farb i Klejów (PZPFiK).

Robert Sobotnik i Paweł Sobalak rozpoczęli pracę w AkzoNobel w tym samym czasie, w roku 2011, dlatego są przekonani, że ich współpraca na polu marketingowo-sprzedażowym będzie owocna i pełna sukcesów.

Źródło: AkzoNobel Decorative Paints

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bartlomiej Kopeć awansuje w RMF FM
Bartlomiej Kopeć z zespołu redakcji social mediów RMF FM awansowal na nowoutworzone stanowisko Head of Social Media.
Monika Brzózka dołącza do Zarządu VML
Monika Brzózka, CFO VML Poland, została powołana do Zarządu VML Poland.
Roksana Zienkiewicz w zespole Brandlift
Do Brandlift, agencji specjalizującej się w kampaniach influencer marketingowych, dołączyła nowa osoba na stanowisko New Business Manager. Roksana Zienkiewicz już od sierpnia zasila szeregi Agencji – wspierając ją w pozyskiwaniu i obsłudze nowych i obecnych Klientów.
Michał Kozłowski dołączył do działu wideo Gońca
Michał Kozłowski dołączył do działu wideo jako główny wydawca Gońca i ekspert od programów na żywo. 
Katarzyna Hubiszta awansuje w dentsu Polska
Z początkiem września Katarzyna Hubiszta, która do tej pory pełniła rolę Programmatic Managera w dentsu Polska, awansowała na stanowisko Biddable Product Directora. To nowa rola w strukturze, w ramach której będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój dotychczasowego zespołu programmatic i jednocześnie za dodatkowy obszar - paid social. Oba obszary są kluczowe...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764