logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Witkowski nowym Dyrektorem Kreatywnym w Momentum

  PR 25.07.2011, przeczytano 3824 razy
ilustracjastrzałka

Robert Witkowski dołącza do teamu kreatywnego agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide. W sierpniu obejmie on stanowisko Creative Directora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-witkowski-nowym-dyrektorem-kreatywnym-w-momentum,13042,artykul.html

Robert Witkowski z branżą marketingową związany jest od prawie dekady. Pracował dla największych marek. W swoim portfolio ma projekty m. in. dla: Absolut Vodka, Wyborowa, Ballantine’s, Tatra, LINK4, Play, Amica, Maxwell House, Rexona, Finamo, czy też MasterCard. Jego projekty były wielokrotnie nagradzane. Zdobyły m. in. Golden Arrow, trzy laury Klubu Twórców Reklamy oraz dwie nagrody Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG.

- Robert jest idealnym liderem naszego teamu kreatywnego, a jego bogate, wszechstronne doświadczenie z pewnością przekuje się w zadowolenie naszych klientów – uważa Monika Biedrzycka, Dyrektor Zarządzająca agencji Momentum Worldwide.

Robert Witkowski jest absolwentem Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w Polymus Integrated Marketing jako Group Head oraz w agencji BBDO, gdzie przez trzy lata zajmował stanowisko Art Directora. Następnie kolejno pełnił funkcję BTL Creative Directora w agencjach: Lowe GGK, AdWorks oraz Change Integrated. Z tą ostatnią pożegnał się w lipcu, po prawie trzech latach.

Pracę jako Creative Director w agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide zacznie w sierpniu.

Źródło: Momentum Worldwide

www.momentum.pl

Dodatkowe informacje:

Momentum Worldwide jest agencją phygital marketingu funkcjonującą w strukturach McCann Worldgroup. Agencja łączy tradycyjne metody BTL i marketingu bezpośredniego z nowoczesnymi rozwiązaniami świata cyfrowego. Działania ukierunkowane są na rozpoznanie potrzeb klienta, pełne doradztwo strategiczne oraz świadczenie usług o wysokim standardzie, precyzyjnie dopasowanych do jego potrzeb.
Momentum Worldwide jest postrzegana w branży jako jedna z najlepszych („Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku 2007”, „Media i Marketing Polska”), a przez klientów jako najbardziej profesjonalna („Najlepsza Agencja Marketingu Zintegrowanego roku 2007 w opinii klientów” wg SMG/KRC). Projekty agencji regularnie otrzymują prestiżowe nagrody, m.in. Golden Arrow 2007 za kampanię „Student” (Nescafé) oraz za projekt B2C w trakcie promocji Xboxa (Microsoft).

Więcej informacji na temat Momentum Worldwide mogą Państwo znaleźć pod adresem www.momentum.pl. Zapraszamy również na naszego bloga: http://blog.momentum.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764