logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Robert Witkowski nowym Dyrektorem Kreatywnym w Momentum

  PR 25.07.2011, przeczytano 3501 razy
ilustracjastrzałka

Robert Witkowski dołącza do teamu kreatywnego agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide. W sierpniu obejmie on stanowisko Creative Directora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/robert-witkowski-nowym-dyrektorem-kreatywnym-w-momentum,13042,artykul.html

Robert Witkowski z branżą marketingową związany jest od prawie dekady. Pracował dla największych marek. W swoim portfolio ma projekty m. in. dla: Absolut Vodka, Wyborowa, Ballantine’s, Tatra, LINK4, Play, Amica, Maxwell House, Rexona, Finamo, czy też MasterCard. Jego projekty były wielokrotnie nagradzane. Zdobyły m. in. Golden Arrow, trzy laury Klubu Twórców Reklamy oraz dwie nagrody Międzynarodowego Konkursu Marketingu Bezpośredniego BOOMERANG.

- Robert jest idealnym liderem naszego teamu kreatywnego, a jego bogate, wszechstronne doświadczenie z pewnością przekuje się w zadowolenie naszych klientów – uważa Monika Biedrzycka, Dyrektor Zarządzająca agencji Momentum Worldwide.

Robert Witkowski jest absolwentem Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał w Polymus Integrated Marketing jako Group Head oraz w agencji BBDO, gdzie przez trzy lata zajmował stanowisko Art Directora. Następnie kolejno pełnił funkcję BTL Creative Directora w agencjach: Lowe GGK, AdWorks oraz Change Integrated. Z tą ostatnią pożegnał się w lipcu, po prawie trzech latach.

Pracę jako Creative Director w agencji marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide zacznie w sierpniu.

Źródło: Momentum Worldwide

www.momentum.pl

Dodatkowe informacje:

Momentum Worldwide jest agencją phygital marketingu funkcjonującą w strukturach McCann Worldgroup. Agencja łączy tradycyjne metody BTL i marketingu bezpośredniego z nowoczesnymi rozwiązaniami świata cyfrowego. Działania ukierunkowane są na rozpoznanie potrzeb klienta, pełne doradztwo strategiczne oraz świadczenie usług o wysokim standardzie, precyzyjnie dopasowanych do jego potrzeb.
Momentum Worldwide jest postrzegana w branży jako jedna z najlepszych („Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku 2007”, „Media i Marketing Polska”), a przez klientów jako najbardziej profesjonalna („Najlepsza Agencja Marketingu Zintegrowanego roku 2007 w opinii klientów” wg SMG/KRC). Projekty agencji regularnie otrzymują prestiżowe nagrody, m.in. Golden Arrow 2007 za kampanię „Student” (Nescafé) oraz za projekt B2C w trakcie promocji Xboxa (Microsoft).

Więcej informacji na temat Momentum Worldwide mogą Państwo znaleźć pod adresem www.momentum.pl. Zapraszamy również na naszego bloga: http://blog.momentum.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reklama OOH w Polsce - 3. kw. 2022
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w trzecim kwartale 2022 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).
ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764