logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Roboty mobilne na pokładzie Omega Communication

  PR 31.01.2018, przeczytano 1141 razy
ilustracjastrzałka

Omega Communication rozpoczyna współpracę z Mobile Industrial Robots – duńskim producentem współpracujących robotów mobilnych. Jej zakres obejmie działania PR w Polsce oraz, wspólnie z partnerami, w Czechach i na Słowacji (Myr Communication), a także na Węgrzech (Ferling).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/roboty-mobilne-na-pokladzie-omega-communication,35270,artykul.html

Mobile Industrial Robots (MiR) rozwija i wprowadza na rynek zaawansowaną linię współpracujących i bezpiecznych autonomicznych robotów mobilnych, które zarządzają wewnętrzną logistyką w średnich i dużych organizacjach. Firma powstała w 2013 roku i bardzo intensywnie się rozwija. W latach 2015–2016 sprzedaż wzrosła o 500 procent, a w 2016–2017 - o kolejne 300 procent. Założona i prowadzona przez doświadczonych specjalistów w dziedzinie robotyki, firma MiR ma siedzibę w Odense w Danii.

Mobile Industrial Robots jest kolejną firmą w obszarze Przemysłu 4.0 i innowacji dla firm produkcyjnych w portfolio Omega Communication. Agencja realizuje już działania z zakresu komunikacji rozwiązań dla przemysłu dla firm: Infor (systemy ERP), Siemens (kompleksowe technologie dla przemysłu) oraz Universal Robots (roboty współpracujące).

ilustracjastrzałka

- Omega Communication ma duże doświadczenie zarówno w komunikacji innowacyjnych produktów w segmencie B2B,  jak i zarządzaniu działaniami na poziomie regionu CEE – takich cech szukaliśmy przy wyborze partnera do współpracy marketingowej i PR - mówi Denise Degli Innocenti, Global Marketing Mobile Industrial Robots.

- Robotyzacja, Przemysł 4.0 to zagadnienia cały czas nowe, wymagające komunikacji i edukacji na wielu poziomach, przy wykorzystaniu różnorodnych narzędzi. Nawiązanie współpracy z Mobile Industrial Robots to zarówno potwierdzenie, jak i dalsze rozszerzanie naszych kompetencji w tym obszarze – komentuje Dorota Sapija, dyrektor zarządzająca Omega Communication.

Źródło: Omega Communication

www.communication.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764